Camping La Rocca - Bardolino

Camping La Rocca - Bardolino
7,8

18 tips over Camping La Rocca - Bardolino

Lisanne, 19-11-2014
Spiazzi, je moet wel van lopen houden, maar daar is een ontzettend mooie kerk half in de rotsen gebouwd. Sirmione. Met de boot vanaf Garda (of Bardolino) naar andere dorpjes. Pizzeria naast het benzinestation aan de ingangzijde van de camping. Supermarkt: Migross! (in Bardolino)
E.schutte, 30-8-2014
Bezoek Gardapark maar koop vooraf toegangskaarten op bv de camping scheelt €8.00 pp . Bij de kassa van Garda betaal je het volle pond
Roel, 25-8-2014
De weekmarkt in Garda is een aanrader, loop er echter naar toe want de auto kom je er niet kwijt. Te voet een kwartiertje lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca - Bardolino voor je op een rij gezet:

Lianne Koster, 15-8-2014
Neem kussentjes mee voor de houten tuinstoelen.
De Graaf, 12-8-2014
Boven ruimer gevoel op de staplaats (wij waren met eigen tent) door de 'terrasbouw'. Beneden voor mijn gevoel minder privacy en druk. De staplaatsen boven en beneden zijn even groot.
Ria, 6-8-2014
wandeling over de rots, "La Rocca" van Bardolino naar Garda, en via de boulevard terug! Tegenover camping Continental starten, volg de bordjes,zelf af en toe logisch pad zoeken, wel goede wandelschoenen aan! Veel stukken steil en rotsachtig, maar prachtig uitzicht!!!

JM1990, 19-1-2014
Wandelen over de boulevard is leuk en prima te doen. Ligging van de camping is prima en wandelen naar zowel Garda ALS Bardelino is gezellig.
Wevers, 24-9-2013
Lopend naar Garda en bardilino is mooi.
yvonneotten_veldhuis, 18-9-2013
Huur eens een fiets op de camping en fiets langs het meer naar Lazise. Een leuke rit!
Jessica, 17-7-2013
Als je richting Garda loopt dan zit vlakbij de camping een restaurant "La Sirena", erg vriendelijke mensen, prachtig uitzicht over het meer en goed eten!