Camping Cisano / San Vito

Kleine hotelsWeer vandaag27°19°
Camping Cisano / San Vito

50 tips over Camping Cisano / San Vito

Diana, 29-8-2016
De molina watervallen! Echt een aanrader ook op een snik hete dag! Goed te doen met kinderen. Maar trek goede schoenen aan, wij hadden goede wandelschoenen aan waarmee we ook gewoon lekker door het water konden lopen om 'goede' foto's te maken recht voor de watervallen :)
Tessa van der Weijden, 10-6-2016
Eet vooral lekker ijs! Heerlijk daar! Bardolino is een erg leuk dorpje!!
Fokalien, 23-7-2015

Sunlodge Aspen Combi ligt apart van alle andere sunlodges en aan de doorgaande weg van de camping vlak bij de glascontainer en vuilcontainers. Daardoor wel lawaaioverlast.

Doordat je niet bij de andere sunlodges zit en ook niet bij andere Nederlanders in de buurt ( de stacaravans erom heen zijn van de camping zelf en worden met name aan Denen en Zweden verhuurd) is het voor kinderen wat lastiger om (snel) vriendjes te maken.

Lidl in Peschiera is grote Lidl met groot assortiment.

We hebben een aantal aanbieders voor Cisano / San Vito voor je op een rij gezet:

Danielle, 28-6-2015
Zorg voor een plek op de camping Cisano (gardameer kant) dit voorkomt je een stuk lopen en je zit dichterbij de faciliteiten.
Anne1556, 30-3-2015
Neem muggenspray mee! Onze staanplaats lag een beetje schuin waardoor er bij een regenbui water onder onze tent door stroomde. Een schepje is daarom ook handig!
Derksen0546, 19-10-2014

Haal uw boodschappen niet bij de supermarkt op de camping, maar rij liever 15min naar de Familia in Peschiera del Garda. Dit zal u vele euro's schelen!

Alternatief is de Migros in Bardolino; beide aan de hoofdweg gelegen.

ajgiesbers, 24-9-2014
huur een stacravan of tent van een van de vele touroperators op deze camping. Deze staan dan wel niet direct of dichtbij bij het meer, maar de meeste stacaravans van de operators hebben in ieder geval wel een afdak of partytent en zien er ook beter uit.
Edwin Bandt, 21-9-2014
Huur een caravan van een operator waarvan er verschillende ook op de camping staan. Deze zijn kwalitatief veel beter en hebben ook genoeg ruimte om buiten te zitten.(overkapping) Scheelt veel ergernis.
Wieneke, 28-8-2014
Wat de omgeving betreft: een dag doorbrengen op de Monte Baldo berg bij Malcesine. Klein uurtje rijden vanaf de camping. 's morgens vroeg vertrekken, dan hoef je niet te wachten in de rij. Goede wandelschoenen aan, en genoeg eten en drinken meenemen. Echter,... als je boven komt is het zeer slecht aangegeven welke route je het beste kunt lopen. Mensen in het restaurant weten niks over de wandelroutes. Wel de mensen die de lift bedienen. Wel heel mooi ! Ook de burcht van Malcesine.
H, 27-8-2014

Supermarkt, Eurospin richting Affi vlakbij Grand Affi het grotere winkelcentrum.

En water schoenen zijn echt een must in het meer.