Hotel Ca' Masawalsa

We hebben een aantal aanbieders voor Ca' Masawalsa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ca' Masawalsa in het Nederlands

fijn hotel

ietje en ron
24-9-2008

Heerlijk familiehotel met maqar 23 kamers , lekker ontbijt en gezellige sfeer en een lekker zwembad.

Eigenaarfamilie goed gehumeurd altijd en op 500 meter van het centrum. een aanrader dus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca' Masawalsa in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca' Masawalsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ca' Masawalsa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.