Appartement Beatrix Residence

Appartement
Appartement Beatrix Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Beatrix Residence voor je op een rij gezet:

10 reviews over Appartement Beatrix Residence in het Nederlands

Gereisd Met partner in april 2014

Prima plek

Ali en Rob
29-7-2012

Beatrix ligt aan een drukke weg maar ligt je balkon aan die zijde, dan is er ook veel te zien. Beetje chaotische incheck maar Vanessa is geweldig vriendelijk. Zwembad is groot genoeg en lekker fris. De inrichting van ons appartement was karig en de bank rampzalig. Moet echt vervangen worden. De airco kon je bij huren maar was niet afdoende. De supermarkt aan de overkant was ideaal net als de ligging ten opzichte van het meer. Conclusie: een tikje rommelig allemaal maar de sfeer, de ligging is heel goed. Wij komen terug.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer !!!!

charles de Nie
12-9-2011

De ligging naar het centrum toe is ok. Het appartement is versleten en zeker aan renovatie toe. De receptionits is zéér klantvriendelijk wat niet kan gezegd worden van de manager. Na één overnachting werden wij uit het appartement gezet. Reden: drie honden bij en er mochten er maar twee op. Mosten €170,00 betalen voor één overnachting en werden wandelen gestuurd zonder enig verweer. Mijn advies is: lees eerst goed de info en neem vooreerst mondeling informatie. Deze vakantie was voor mij en mijn gezin een totale ramp zowel financieel als emotioneel. Ik wens dit niemand toe.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

ik
6-9-2011

Afgelopen augustus zijn wij hier geweest. Voor het geld mag er absoluut niet gezeurd worden. Ok de meubels zijn wat ouder, maar alles ziet er netjes uit. Alles is aanwezig en de supermarkt is op loopafstand net als het bakkertje. Wij zaten in het residence gedeelte en dat was zeer kind vriendelijk alleen moesten we de straat oversteken om bij het zwembad te komen, voor ons geen probleem. Gratis parkeer gelegenheid en zeer vriendelijke mensen bij de receptie. Wasmuntje is daar ook te halen net als internetten. Stadje en strand is op zeer korte loopafstand. Het was voor ons de eerste keer dat we hier zaten, maar komen volgend zeker weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Ideaal om lekker te genieten

Erik
29-8-2011

Perfecte ligging dicht bij het centrum van Bardolino en het gardameer. Tevens om de hoek een supermarkt met dagelijks vers brood.

Parkeren bij het appartement en voldoende ligbedden bij het zwembad.

Wij hadden een appartement aan de overzijde van de straat. Het appartement had 2 verdiepingen. boven het slaap gedeelte en badkamer, beneden, een keuken met woonkamer en eigen terras.

De inrichting van het appartement was inderdaad redelijk verouderd. Wij hebben ons daar niet aan gestoord.

Gereisd Met partner in Fri Sep 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement

Stefan Oost
22-7-2011

Een prima verblijfplaats aan het Gardameer, het centrum van Bardolino en het (kiezel)strand aan het Gardameer zijn beide op ongeveer 100 a 200 meter afstand.

Van dit appartement kun je niet de luxe verwachten van een 4-sterren hotel, maar dat is logisch voor deze prijs. De meubels/inrichting e.d. zijn iets gedateerd maar vormen verder geen obstakel. Alles ziet er netjes uit.

Er is draadloos internet aanwezig voor één euro per half uur en voor 5 euro koop je een wasmunt (incl wasmiddel) waarmee je de wasmachine kunt bedienen en na de tijd kun je een wasrekje lenen bij de receptie.

Airconditioning kost 7 euro per dag extra. Voor de ramen zitten ook grote luiken waarmee je het appartement ook redelijk koel houdt. Op de aanwezige TV heb je ontvangst van een aantal Duitse zenders (Geen NL zenders).

Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en spreken Nederlands! Kan dit appartement aan iedereen aanbevelen!

P.S. Van een wijnvat (zoals in de vorige reacties) totaal geen last gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker dicht bij alles

anneke
4-7-2010

Zaten in de dependance, wel minder uitzicht en idd enig geluid vh wijnvat, maar dit was toch niet echt hinderlijk. Appt. was wel gedateerd en de trap kraakte heel erg. Maar wat een vriendelijke, leuke ontvangst! Komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010
2007

de gastvriendelijkheid steekt er echt met kop en schouders

m. leis
11-5-2007

de gastvriendelijkheid steekt er echt met kop en schouders boven uit. Een beetje jammer was een enervende piepton die over het hele weekend te horen was vanuit de wijnkelderij direct naast het appartement. Verder was er genoeg ruimte, het was schoon en voldoende ingericht, wel is aan te raden om zelf een koffieapparat en oordoppen mee te nemen. (alles wat bij de buren gebeurd maak je direct mee)

Gereisd Familie in mei 2007

De ligging van dit app

fam. van harskamp
6-5-2007

De ligging van dit app.complex is ideaal, overal dichtbij! En de ruimte is ook zeer aangenaam hoewel je van de inrichting niet te veel mag verwachten. Nadeel is dat het aan een drukke weg ligt, maar nog vervelender was toch wel de slechte kwaliteit van de matrassen. Wat ons verraste was dat voor het bedlinnen (20,- 4 prs) en het kluisje (15,- p.w.) betaald moest worden en voor de eindschoonmaak nog eens 50,-. Verder vriendelijk personeel. Als je niet te veel waarde hecht aan (overbodige) luxe is dit een prima appartement.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Zeer goed gelegen apartement dicht bij het centrum van Ben

Andre Vos
10-7-2006

Zeer goed gelegen apartement dicht bij het centrum van Bardolino. Ben er al zeker 8 keer geweest en kom er graag terug. Ook zeer geschikt voor motorrrijders want er is een goede parkeergelegenheid en je zit dicht bij de uitval wegen naar de mooie routes van Italie

Gereisd Familie in juni 2006

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Beatrix Residence in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Beatrix Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.