Hotel Aqualux Spa Suite & Terme

ItaliëPlaatsen rond het GardameerBardolino

8.6FantastischScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over Aqualux Spa Suite & Terme

• 7Heidi Kassel17-05-2018

Viele Beschwerden!!! Es wird nichts behoben.

Probleme mit Klimaanlage die nicht kühlt, WLAN im Zimmer funktioniert nicht. Nach mehrmaliger Beschwerde wird nichts geändert. Rezeption kann im Computer nachsehen, ob Türen geschlossen sind, ob jemand im Zimmer ist usw. Im Zimmer befindet sich ein Rauchmelder (ist normal) und ein anderes Gerät an der Decke, welches aussieht wie eine Kamera. Wir können dieses Hotel nicht empfehlen, da jedesmal wenn man an der Rezeption ist, mehrere Beschwerden von anderen Gästen ausgesprochen werden.

• 9kennymaxime22-06-2013

prachtig hotel aan het gardameer

Prachtig nieuw hotel, met ruime en nette kamers. Mooie binnen- en buitenzwembaden die voorzien zijn van allerhande bubbelbaden, stroomversneller, tegenstromen, fonteinen, ... gelegen in zeer mooi aangelegde tuin. Zowel het ontbijtbuffet als het à la carte restaurant zijn van hoog niveau. Een mooie wellnessruimte zorgt voor rust en ontspanning. De ondergrondse parking is een pluspunt. Te voet slechts 9 minuten wandelen naar het bruisende centrum van Bardolino. Het enige minpunt vonden wij het wat onvriendelijk personeel aan de receptie. Maar toch een super-tijd gehad in Aqualux, hier komen we zeker terug !

• 9Peter en Karen24-09-2012

Geweldig!

We zijn net een paar dagen terug van dit geweldig hotel. Na een paar jaar in Parc hotel gritti te hebben overnacht, hadden we besloten dit hotel eens uit te proberen. Denk niet dat we ooit nog eens terug zullen gaan naar gritti. Ik kan geen negatief punt bedenken over dit hotel. Ja misschien dat de menukaart van de poolbar een beetje beperkt was, maar dat wat ze erop hebben staan was heerlijk. Heerlijk s ochtends buiten ontbijten. Met de badjas (die op de kamer hangt) relax naar het zwembad lopen. Ook was t heerlijk rustig aan het zwembad, qua geluid. Genoeg ligbedden rondom het zwembad, ook als je later op de dag komt. We hebben zelden zo'n ontspannen vakantie gehad!

• 9bresseleers erik03-08-2012

Mooi,rustig gelegen hotel.

Hotel prima,was nog niet volledig af. Kamers super mooie. Wel geen animatie,ook niets voor de kinderen,buiten een versnelde strooming in zwembad was wel leuk. Het bufet s'morgens was uitgebreid,maar het personeel kon niet volgen met aanvullen,ruimte binnen is ook te klein voor al de gasten.Drank is duur.

• 9henkoldenhof04-07-2012

Toekomstige topbestemming

Dit hotel heeft 1 juni 2012 haar deuren geopend in Bardolino aan het Gardameer en op het moment dat wij er verbleven (week 25) was men nog met de laatste afwerking bezig. Het hotel was echter al volop in bedrijf en ziet er fantastisch uit. Modern opgezet met een zeer uitgebreid wellness gedeelte met meerdere sauna's, zwembaden, jacuzzi enz. En natuurlijk een pracht buitenbad met attracties zoals een 'speedbaan' en een aansluitend binnenbad. Daarnaast een zeer uitgebreide lijst met behandelingen waar je gebruik van kunt maken. De kamers zien er tip-top uit en het ontbijt is grote klasse, ook de lunch en het diner in het restaurant zijn van hoge kwaliteit. Het hotel is iets buiten het centrum gelegen maar wandelend ben je in plm. 10 minuten aan het Gardameer. Je auto kun je eventueel parkeren in de grote ondergrondse garage. Een absolute topbestemming aan het Gardameer.

Hotel Aqualux Spa Suite & Terme info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)