Appartement Gardablu

2008

goed en degelijk

ans
22-7-2008

Wij hadden een apartement op de begane grond.

Het was ruim en schoon. een minpuntje was dat er maar twee electrische kookpitten zijn.

Voor de rest alles aanwezig. Bij aankomst lakenpakket en handdoeken.

Ook schoonmaak is geregeld. Je moet hiervoor € 20,00 p.p. betalen.

Zwembad klein maar fijn. Vanuit Assenza zeer leuke uitstapjes te maken.

Ook genoeg goede en betaalbare restaurantjes.

Echt een verblijf om terug te komen. Alleen wel iets tegen de muggen meenemen.

een goed en degelijk apartement

ans
22-7-2008

Wij zaten op de begaande grond. Het apartement was schoon. De keuken goed in orde alleen maar 2 pitten om electrisch te koken.

Handdoeken, lakens en schoonmaak in incl. Je moet hiervoor wel € 20,00 p.p. betalen.

Niets dan lof over dit apartement met zwembad.

De verhuurster is zeer vriendelijk en gastvrij.

Als er een minpuntje was dan is het de last van muggen.

2007

Het appartement was ronduit slecht

M. van Dongen
4-8-2007

Het appartement was ronduit slecht. De keuken was niet geschikt om een maaltijd in te bereiden, dus uiteten is bijna verplicht. Bovendien was de keuken voor een volwassen persoon te klein om in te bewegen. Verder was het appartement erg smerig, terwijl de beheerder er flink op hamerde dat we het bij het verlaten van het appartement wel schoon moesten opleveren. Mijn kinderen (één kruipt nog) waren binnen 5 minuten na aankomst roetzwart en daar is niets van overdreven. Dus na een lange reis moest er eerst schoongemaakt worden. Voor 100 euro per nacht was dit echt een drama en dus niet aan te bevelen. Enige pluspunt was het uitzicht, maar dan moet je wel op de tweede verdieping zitten, en dat zaten we gelukkig.

We hebben een aantal aanbieders voor Gardablu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gardablu in Assenza di Brenzone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gardablu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.