Hotel Drago (Center)

ItaliëPlaatsen rond het GardameerAssenza di Brenzone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Drago (Center) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 9 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Drago (Center)

• 9Gabi29-06-2016

Gepflegtes, freundliches Hotel

Sehr gepflegte Außenanlage, saubere Zimmer, sehr freundliches Personal

Nicht gut: Als Einzelreisender Zimmer ohne schönen Ausblick, kein Balkon. sehr beengt. Um an das Fenster zu gelangen muß ich erst über das Bett oder die völlig unnötige Minibar steigen. Bad war o.k.

• 9dakie23-05-2016

Immer wieder gerne!

Im Wonnemomat Mai Reiseziel "Drago"! Schon einmal im Mai 2014 vor Ort gewesen und auch jetzt wieder begeistert! Waren als Paar auf Hochzeitsreise (35.) und mit allem zufrieden - Service, Sauberkeit, Freundlichkeit, Speisenangebot. Und immer wieder "Drago" in Assenza di Brenzone, auch in 2017...

• 6ROB KLEIN GOLDEWIJK17-08-2015

TEGENVALLER

We kwamen aan op een hete dag. In het hotel was het zo mogelijk nog warmer dan buiten. Geen airco, geen ventilatoren, niets wat enige verkoeling kon brengen. Kamers direct onder het dak, wel zeer ruim maar spartaans qua inrichting. Smalle bedden. Sanitair eenvoudig, oud maar schoon. Ontbijt niet erg bijzonder. Koffie n.b. uit een vieze automaat, voor de rest voornamelijk voorverpakte dingetjes. Viel tegen. Ook niet echt een leuke sfeer. Plein is een parkeerplaats.

• 8Paul en Helma20-07-2013

Kwaliteit is hoger dan prijs!

Verschillende Italiaanse driesterrenhotels gehad, maar Drago is minstens vier steren waard. Ontbijt- en dinerbuffet zijn meer dan goed. Inderdaad, de eetzaal is erg warm. Kamers/badkamers prima verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Drago is een hotel waar mensen verblijven, die 's ochtends vaak op pad gaan. 's Middags is er aan het zwembad plaats genoeg. Het hotel ligt aan een drukke weg, dus uitkijken met oversteken. Maar waar moet je dat niet in Italië? Schitterende omgeving. Aanrader!

• 9Walter Trissler05-08-2011

super Urlaub im Hotel Drago

ich war am Anfang etwas skeptisch aber schon an der Repzetion wurde ich einem anderen belehrt. Die Freundlichkeit und der Service stimmt alles perfekt . Ich war bestimmt nicht zum letzten- mal in diesem Hotel. Danke nochmals.

• 9Geuens Slegers Corneel26-03-2010

Voor herhaling vatbaar. Zeer goed hotel

Wij vinden hotel drago een fantastisch hotel. De prijs kwaliteit vinden wij oke. De kamers zijn er mooi comfortabel en redelijk goed onderhouden. De bediening is oke. Het eten zowel het ontbijtbufet als het avondbufet is volgens ons zeer goed. De koffie s'morgens is niet goed. Maar dan drinken we maar een glas sekt of thee. Wij zijn gewoonlijk de tweede helft van juni daar. Wij vinden het daar wel rustig. In de onmiddelijke omgeving is er wel niet zo heel veel te beleven. Voor ons geen probleem. Wij nemen de auto en doen een uitstap. Doen wij ieder dag! Een mooi zwembad hebben ze hier ook. Wat ik wel spijtig vind is dat er op de kaart wel mojito te verkrijgen is, maar er is er geen. En dit is al een paar jaar zo! Hotel drago is een 3 sterren hotel, maar volgens mij zijn er veel 4 sterren hotels waar het minder goed is

• 7Monique13-08-2008

Heerlijk hotel

Keurig, netjes, schoon, vriendelijk. wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Wij hebben daar geen avond eten genoten, eigenlijk meer omdat we niet buiten konden zitten tijdens het eten, en de eetzaal nogal warm was. Ontbijt was echt italiaans, sober dus :) maar goed verzorgd. Al met al een heerlijk vakantie in Assenza en hotel Drago.

• 7leo en sjan16-10-2007

wij zijn in april 2006 geweest.Vonden het een mooi hotel.Het eten was goed altijd ruim voldoende.en een grote sortering.Kamers werden elke dag schoongemaakt en waren keurig netjes.Prijs was goed.Personeel heel vriendelijk.wij hebben ons goed vermaakt en gaan nog wel eens terug.Wij hebben er geen strandje gezien

• 7ferry&wendy22-06-2007

wij zij 2 jaar geleden in hotel drago geweest. op zich mooi hotel met mooi zwembad en fitnessruimte. als je de voordeur uitloopt ben je gelijk op een strandje. het eten is simpel en niet echt super, maar uit eten gaat ook lastig want je zit in the middle of nowhere!! er is alleen een ijssalon op loopafstand. anders moet je al gelijk met de auto!! tevens zijn wij er bestolen van geld en camera!! OP DE KAMER TERWIJL WIJ SLIEPEN!!! dus balkondeur dicht s"nachts!! want volgens de receptie waren ze via het balkon gekomen. je kunt de auto wel onder het hotel kwijt en dat is wel een pluspunt. verder wel mooie vakantie gehad.

Hotel Drago (Center) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar