Appartement Albatros

5 reviews over Appartement Albatros in het Nederlands

Fantastische plek

Vd Reijden,
30-7-2017

Wij zaten in appartement 4 we hadden 2 etages met zeer ruime balkonnen en mooi uitzicht op het gardameer en olijfboomgaard. We "kregen" een stuk tuin met 2 ligstoelen en parasol. Fijn zwembad erbij. Meer en dorpje te berijken via stijl pad, je hebt daar een restaurant, ijs winkel etc. Eigenaar is erg vriendelijk spreekt goed engels en duits, we werden door Franco en zijn dochter warm en vriendelijk ontvangen.

We zouden hier zo terug naar toe gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima appartement en heel aardige eigenaar Franco!

Koos Warmerhoven
25-9-2016

Mooie appartementen op de begane grond en een op de eerste (incl. tweede etage) in een rustige omgeving, met eigen tuintje en zwembad. Het kleine dorpje ligt op loopafstand (5 minuten) en er zijn 3 restaurantjes, twee supermarktjes en twee strandtentjes. Het is wel zeer stijl naar beneden en dus ook naar boven. De eigenaar Franco en zijn vrouw zijn zeer aardig en Franco spreekt naast Italiaans, zeer goed Engels en ook Duits. Er loopt dicht bij het appartement voor een flink gedeelte naast het meer een wandel- en fietspad, zowel naar het zuiden als naar het noorden en ook oude wandelpaden op circa 200 m/ 300 m boven het meer!

Gereisd met partner in september 2016

Mooi appartement met prachtig uitzicht over het gardameer. Ligt in rustige omgeving maar dorpje en gardameer zijn binnen enkele minuten te voet bereikbaar. Hier is supermarkt, restaurant en ijssalon te bereiken via steil weggetje. Hartelijke ontvangst door eigenaar die altijd klaar staat voor de gasten. Mooie wandeling gemaakt met hem door de olijfgaarden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch!

Hijm
17-7-2015

Mooi appartement in een kleinschalig complex. Appartement gedeeltelijk gelegen in de berg. Binnen blijft het daardoor koeler dan buiten. Parkeer garage ondergronds, de auto is dus lekker koel bij vertrek.

Klein zwembad aanwezig om af te koelen, gardameer op 300 meter. Te bereiken via steil geasfalteerd weggetje naar beneden. Via dezelfde weg kom je bij de supermarkt met verse broodjes, prima restaurant en strandtentje met oa schepijs.

Alles was netjes en schoon bij aankomst, eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

schoon goedkoop vriendelijk

Jong
5-7-2015

Zelfs wifi aanwezig zonder dat dit op internet stond. Huisje erg compleet ingericht. Mooi zwembad. Parkeren in ondergrondse garage. Eigenaar Franco verwelkomt je, aardige man. Echte aanrader dit. Ligging is niet echt geschikt voor wandelwagens ivm steil toegangsweggetje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albatros in Assenza di Brenzone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.