Hotel Park Hotel Il Vigneto

Hotel Park Hotel Il Vigneto
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel Il Vigneto voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Hotel Il Vigneto in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Leuke plek

Leuk hotel.Heel netjes, Vriendelijk personeel zeer dienstvaardig Een heel goede uitvalsbasis om de streek te verkennen. Ontbijtbuffet niks op aan te merken
3-7-2013

hotel park hotel il vigneto is leuke plaats om er te verblijven.Kamers zijn zeer netjes en comfortabel. Het ontbijtbuffet is lekker en uitgebreid.Een min puntje alhoewel het varieert van spijzen komt iedere dag dezelfde variatie terug..Anders geen enkele opmerking zeer vriendelijk personeel en zeer gedienstig. Ook de mogelijk alhoewel beperkt iets te eten s avonds is een goed idee.

Net hotel maar veel lawaai

Jan
19-7-2012

Hotel is op zich ok met nette kamers maar ligt naast de doorgaande weg. Vanaf 4 a 5 uur 's morgens veel zwaar vrachtverkeer en druk gewoon verkeer tot 's avonds laat die op enkele meters afstand langs het hotel razen. Hotel met drie verdiepingen. Wij zaten op de bovenste verdieping en hadden er heel veel last van. Oordoppen moeten kopen om te kunnen slapen. Eens lekker op balkon aan de achterkant zitten (is wat je op de foto ziet) was er niet bij want ook daar veel lawaai. Vroeger naar huis gegaan omdat ik de herrie niet meer kon verdragen. Nog een 5 gegeven vanwege vriendelijk personeel.

prima sfeer

LT
14-7-2012

bijzonder attent personeel. Goed ontbijt. Als welkomstgeschenk een fles rode wijn. Mooie kamer, ruim balkon. Hotel ligt mooi aan doorgaande weg naar Rovereto

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Hotel Il Vigneto in Arco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Hotel Il Vigneto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Hotel Il Vigneto scoort een 7.75 uit 10 op basis van 3 reviews.