Hotel Olivo

ItaliëPlaatsen rond het GardameerArco

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Olivo voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Olivo

• 8mathilde14-06-2010

Degelijk echt Italiaans hotel

Het hotel ligt recht tegenover de VVV. Het is een groot gebouw met een randje tuin erom heen. Een mooie entree en bar. Een ruime eetzaal. Airco in ieder geval op onze hotelkamer aanwezig. Het centrum van Arco is oud en gezellig. Er is eigenlijk een oude, lange winkelstraat en een gezellig plein met bars en een ijssalon. Boven de stad is een oude burcht en er is ook een botanische tuin. Wandelen en fiets kan langs de rivier in het dal. Arco is bekend vanwege de goede mogelijkheden voor freeclimbing. In 2012? wordt hier het wereldkampioenschap gehouden. Onze kamer was ruim en comfortabel (3-persoonskamer naast het wellness gedeelte). We hadden een gezamenlijk balkon met de buurkamers, vlakbij de brandtrap. De kamer was aan de achterkant/zijkant. We hebben geen enkele last van het verkeer gehad. Dit hotel ligt vlakbij hotel Citta, dat geloof ik bij TO in het programma zit. (Citta heeft wel een zwembad, Olivo niet).

• 9Schleier02-09-2008

tolles Hotel in Arco

Schönes Hotel, liegt nah an der Stadt, aber trotzdem ruhig für den Gardasee. Reichhaltiges Essen am Abend, abwechslungsreich und lecker. Fahrradraum, nettes und freundliches Personal, Kinder fühlten sich auch wohl. Wir werden bestimmt nochmals das Hotel besuchen, auch wenn man an den Gardasee fahren muss. Dafür Radwege unmittelbar ab dem Hotel.

• 10Schukalla Gaby19-03-2008

Das Hotel ist in unmittelbarer Nähe der Fußgängerzone gelegen, allerdings an der Hauptstraße. Die Lärmbelästigung hält sich aber in Grenzen. Das Hotel ist neu renoviert, alles ist sauber, gepflegt und von gehobenem Standard. Parkplätze sind vor dem Haus bzw. eine Tiefgarage erleichtern das Parken. Die Wellness-Oase ist klein aber fein. Das Personal ist feundlich und bemüht deutsch zu sprechen. Das Frühstück/ Abendessen ist reichlich und sehr gut. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

Hotel Olivo info

• VerzorgingVolpension