Camping AB&C Arco Bed & Camping

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fijne schone camping

Sandra
16-6-2018

Schone gezellige camping. Fijn zwembad. Ruime plekken. Ligging een beetje vreemd aan een industrieterrein. Geeft verkeerslawasi in vroege ochtend. Wel lekker uit de drukte van het Gardameer. Boodschappen etc kunnen allemaal op de fiets.

Komen zeker terug

Peter Jongkees
13-6-2018

Prima camping met mooi zwembad. Gastvrij onthaal.

Toilet en douche prima maar wat weinig als camping vol is.

Fijne camping

Nagtzaam
28-9-2017

Vaak in deze regio op vakantie geweest, voor het eerst op deze camping, erg goed bevallen!

Mooie velden, plaatsen ruim genoeg, schoon sanitair, zwembad keurig schoon met ligbedden rondom.

Supermarkt op loopafstand, dorpjes Arco, Riva en Torbole lekker dichtbij.

We komen zeker terug!

Mooie locatie

Roelof Posthouwer
5-8-2017

Wij hebben met veel plezier meer dan een week op deze camping gestaan. De locatie is fantastisch. De camping ligt direct aan meerdere fietsroutes en er zijn verschillende klettersteigen (ook geschikt voor kinderen 8+) in de buurt. In het riviertje aan de camping kunnen de kinderen heerlijk spelen en kan de hond verkoeling zoeken. Het doepje Arco is leuk, sfeervol en overzichtelijk. In het weekend is er live muziek. Het Gardameer is een paar minuten rijden en ook het Tenno meer is geweldig. De camping zelf trekt zeer veel sportieve (veel klimmers en moutainbikers) en rustige mensen. Er is geen animatie. In het zwembad moet je een badmuts op maar die verkopen ze voor 3 euro bij de ingang. Het sanitair is ok. Bij 1 douchegebouw geen wc brillen en er wordt matig schoongemaakt. Over het algemeen is er goed warm water. Alle bij elkaar maar met name door de ligging een geweldig leuke camping waar we zeker terug gaan komen.

Een mooi kleinschallige camping met ruime plaatsen

Antje van Dam
1-8-2017

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is modern en schoon. Je kan je fiets in de grote garage zetten en evt. een fiets huren voor € 5,00 per dag of 3 uur gratis. Er is een zwembad met ligbedden en een overdekt terras met BBQ waar men gebruik van mag maken. Grote supermarkt is op 5 minuten fietsen. De omgeving is mooi en je hebt mooie fietspaden naar Riva del Garda en Arco.

Leuke camping outdour

Jeanne
16-9-2016

Leuke camping dichtbij het stadje arco.

Vlakbij het garda meer.

Verschillende mountainbike routes.

Mogelijkheid tot bergbeklimmen.

Verschillende camping veldjes.

Mooie omgeving. 2

Kleine camping, circa 30 plaatsen, met zes appartementen. Klein zwembad, lekker om in af met koelen. Omgeving is schitterend, meertjes, bergen, lieflijke plaatsjes. Houd je van bergwandelingen, fietsen, klettersteigen, canyoning? Dan zit he hier helemaal goed!

Het toeristische Riva del Garda ligt op 15 min fietsen. Het dorpje Arco op 5 min. Daar volop keuze in restaurantjes. Leuk, oud, sfeervol dorpje met mooi kasteel. Moeite waard!

Familiebedrijfje. De mensen willen het je naar de zin maken en zij zeer attent. Zo werd de gehele camping uitgenodigd voor een pasta party, kosteloos, met lokale wijn en frisdrank!

Fietsen gratis te lenen, of voor een klein bedrag voor een dag te huren.

Heerlijke week gehad, wij komen hier zeker nog eens naar terug!

Geweldig

Sylvia
29-7-2016

Schitterende omgeving (hoewel de camping zelf inderdaad wat vreemd aan de rand van een industrieterrein ligt maar dat merk je niet), kleine camping, erg vriendelijke leiding, schoon, heerlijk zwembadje.

We staan doorgaans max 5 dagen op een camping: hier werden het 9 dagen. Dat zegt genoeg....

Met name geschikt voor mensen zonder of met jonge kinderen.

Verrassend goede camping!

Co
16-9-2015

De camping ligt qua locatie niet in een dream-area. Maar dat gezegd hebbend biedt de camping alles wat je als rust-zoeker wenst. Kleine camping, ruime plekken, uitstekend sanitair, hele vriendelijke bejegening door eigenaren/personeel, mooi zwembad, in een fietsvriendelijke

Omgeving. Geweldig!

uitstekend

Peter en Dinie
7-9-2015

Op weg naar het zuiden verbleven wij een paar dagen op AB&C camping+B&B. Een zeer charmante camping aan de rand van de plaats Arco. Een kleinschalige camping met uitstekend, zoals sanitair was- en speelgelegenheid, zwembad en een prachtig uitzicht op de bergen waar je vanuit de camping prachtig kan wandelen en biken. Het ontvangst is zeer hartelijk en eigenaren zijn zeer behulpzaam. Dit was een kleine omweg waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping AB&C Arco Bed & Camping in Arco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping AB&C Arco Bed & Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping AB&C Arco Bed & Camping scoort een 8.96 uit 10 op basis van 25 reviews.