Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Verrassend mooie ligging

FamCanisius,
    13-3-2019

Verrassend mooie ligging... Alles netjes verzorgd , al was het personeel vaak nors en kortaf. Maar ik heb me laten vertellen dat Italianen dat aan zich hebben🙈🙈

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ik ga zo weer terug

Cynthia Vos,
    20-8-2018

Het was een super leuke vakantie. Het animatie team heeft ons vreselijk goed vermaakt. Elke dag was er wel wat te doen en te beleven. We konden elke dag broodjes bestellen. En als er wat was werd het meteen opgelost.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie

Holvoet-Dewolf,
    5-8-2018

Leuk hotel, kindvriendelijk. Lekker eten, spijtig dat all in niet kan enkel vol pension. Animatie ‘s avonds kan beter. Kids vonden het hier super 👍 animatrice Veronica 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne vakantie!

Bernier S.,
    13-7-2018

Goed hotel met eigen privé strand. Eten was zeer lekker met voldoende afwisseling. Zwembaden waren goed en geen last gehad van handdoeken leggen. Wij gingen in de voormiddag altijd een uitstapje maken en hadden namiddag altijd nog voor 4 personen plaats aan het zwembad. De vele trappen zag ik niet echt als een minpunt want dit hield mijn gewicht stabiel😜 Het enigste echte minpunt was de animatie die trok echt op niets en heel opdringerig.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel, 10min van centrum, goed eten.

Anoniem,
    2-7-2018

Hotel/verschillende gebouwen mooi gelegen en via een steile weg 5 minuten klimmen te bereiken. wij hadden gelukkig een parkeerplek tegenover het hotel. Ontbijt en diner(hebben niet van de luch gebruik gemaakt) was goed. Voor iedereen wat wils . Onze kamer was ruim al was deze niet zo licht. Leuk balkom met bougainvillestruik uitzicht op het zwembad. Jemmer was dat muziek bij het visvormige zwembad te luid was. Zou leuk zijn voor een uur Aquagym, maar niet de hele dag. Maar ja dan is er ook gelegenheid om bij het andere zwembad te gaan liggen. Daar was het rustiger en ligbedden voldoende. Voordeel is ook dat de airco aan mag blijven gedurende de dagzodat je in een heerlijk koele kamer kunt slapen en geen last hebt van de airco s nachts omdat deze dan uit kan. Fijn dat er een koelkast en kluis op de kamer zijn. Met een kortingskaart bij de reviews vragen krijg je 4 euro pp korting op een bootretourtje .

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)