Hotel Residence Fox

Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
Hotel Residence Fox

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Fox voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Fox in het Nederlands

Netjes hotel vlakbij Turijn

Karen
24-7-2011

Hotel ligt vlak aan de snelweg, ideaal voor een weekendje Turijn bijvoorbeeld. Centrum van Turijn is makkelijk te bereiken vanaf Volpiano, ongeveer 15 minuten met de auto. Kamers zijn netjes en schoon, gratis internet op de hotelkamers. Ontbijt was uitgebreid en Italiaans (veel zoet!). Personeel is erg vriendelijk en spreken goed Engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Fox in Volpiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Fox zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.