Appartement Tre Ponti

ItaliëPiemontVerbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Tre Ponti voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 31 reviews

• 8.4Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

33 Reviews over Tre Ponti

• 8Fam. Ligtenberg11-09-2019

Mooi appartement in mooie omgeving.

Prima, schoon appartement. Slaapgedeelte is ruim, zitgedeelte wat verouderd maar door het mooie weer niet veel aanwezig geweest. De ligging van het complex maakt het noodzakelijk om alles met de auto te doen. Bad is klein, maar voldoende om snel af te koelen.

• 8Anneke11-10-2017

Genoten

wij hadden een appartement aan de voorkant (straatkant) en hebben een fantastische tijd gehad. wat een uitzicht. het appartement was groot genoeg en het balkon ook. van 9 tot 21 hadden wij zon dagelijks en er is een parasol voor als het te heet wordt. de keuken voldeed zeer goed. de tuin met badje is zeer gezellig ontmoeting punt voor als je wilt socializen. alles heel schoon overal. op loopafstand van restaurants.rn evt en bushalte recht voor de deur. strandje aan de overkant. wel te adviseren een simpel luchtbedje mee te nemen om op te zonnen of stoel, is kiezelstrand. en over de weg.... als je ergens mooi wilt zitten aan het lago maggiore zit je gewoon aan die weg. anders moet je midden in een stad slapen zonder uitzicht of boven op een berg. wij hebben ons totaal niet gestoord. mocht je trouwens een apartement aan aan de zijkant boeken dan heb je een inie minie balkon van 1 bij 1meter. zou ik persoonlijk niet adviseren.

• 8Yvonne24-08-2017

Prachtig uitzicht, ruim balkon!

We hebben het heerlijk gehad in Tre Ponti. Ons appartement zat aan de voorzijde (4e verdieping) met schitterend uitzicht over het Lago Maggiore. Het appartement is erg ruim en schoon. Receptionistes zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, leggen goed uit wat er in de omgeving te doen is. Wij zijn meerdere keren naar Suna gelopen, een plaatsje op ca. 15 minuten loopafstand met hele leuke restaurants. Ook aan het strand zijn er een aantal eetgelegenheden. Je moet inderdaad voor een groot gedeelte langs een vrij drukke weg lopen, maar het is te doen. Met kinderen zou ik het echter niet aanraden om langs deze weg te lopen. Aanrader om te bezoeken is natuurlijk Isola Bella. Stresa is ook een prachtige plaats, Palanza, Verbania. Genoeg te zien! In het hoogseizoen is het wel echt zoeken naar een parkeerplek, maar het is ook mogelijk om de bus te nemen, die stopt vlak voor Tre Ponti.

• 8jdvanmaurik20-09-2013

Mooi uitzicht, mooie omgeving, aardige mensen!

Er is in de omgeving heel veel te doen! Richting centrum Verbania eerste rechts en na 500 meter rechts een heerlijk rustig strandje met alleen loco's, heel fijn! Weg is misschien wat druk maar daar is de prijs ook naar!

• 7MK15-08-2013

Ligging niet ideaal

Appartement ligt niet echt op loopafstand van de stad Verbania. Daar komt bij dat er geen voetpad langs de weg is. Je moet gewoon op de weg lopen. Deze weg zorgt 's nachts voor veel geluidsoverlast; aangezien het app. niet voorzien is van airco ben je in de zomer genoodzaakt de balkondeuren open te houden.

De parkeergelegenheid is in het hoogseizoen onvoldoende.

De wasmachine (tegen betaling) is wel ideaal.

Balkon heeft een redelijk formaat (met 2 personen). Kamer op zich trouwens ook.

• 7Toirke02-07-2013

Leuk appartment aan lago maggiore

goed appartement , goede douche , goed bed , gratis wifi. uitstekend gelegen om de omgeving te bekijken. Verbania is een leuke plaats met wel 6 supermarkten. Tuin heeft goede ligbedden een bubbelbad en een piepklein zwembad , genoeg om even af te koelen. Receptie altijd bereid je te helpen als je vragen hebt, parkeerplaats genoeg , maar dit kwam ook omdat we in het voorseizoen zaten.

Paar kleine minpuntjes toen wij er waren: Vanwege hoge water heel klein strandje aan overkant. Weinig uitlaatmogelijkheden voor mensen met een hond.

De weg ... de Weg.... op een gegeven moment hoor je het pas weer als er geen auto's meer langsrijden, wij zaten op de 1e etage aan de voorkant en als je op het balkon zit dan hoor je de auto's .. 's nachts doe je de shutters dicht en dan hoor je niets meer......dus geen probleem van maken.....

• 8hvissers24-08-2012

Fantastisch uitzicht,netjes appartement

We zaten in een appartement aan de voorzijde met schitterend uitzicht over het meer.Enige nadeel is de drukke verkeersweg die er voor langs loopt.Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Door de week broodjes te bestellen.Helaas geen zwembad maar strandje aan de overkant van de weg biedt uitkomst. Appartement eenvoudig maar schoon.Centraal gelegen voor uitstapjes.We hebben een fijne vakantie gehad.

• 8petra06-08-2011

Prima Appartement

We verbleven met 3 personen in een ruim en schoon appartement op 2 hoog met groot balkon. Uitzicht op het meer en idd het is gelegen aan een drukke weg...s'avonds de luiken dicht en je hoort er niks van..hele goeie bedden. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Iedere ochtend verse broodjes te krijgen die je wel moet bestellen. Gratis internet en fietsen. Voor kleine kinderen een mooie tuin met piepklein zwembadje maar voor oudere kids niks te beleven. Strandjes aan de overkant van de weg was niet veel bijzonders. Goeie uitval basis voor leuke plekjes te bezoeken en 10 minuutjes van het trein station als je naar Milaan wil.

• 9Louise21-02-2011

Leuk

Een leuk hotel. Allemaal erg netjes. Vriendelijk personeel. De kamers waren netjes. De ligging is goed. We hebben een leuke vakantie gehad.

• 6GG22-10-2010

Zeer eenvoudig

Zeer eenvoudig appartementencomplex op zo'n 3 km afstand van Verbania. Er stond een Zoover-award op de balie, dat vond ik iets te hoog gewaardeerd. Het zwembad is niet meer dan een voetenbadje. Restauranttips: Hostaria Dam a Traa en Locando del Lupo, fantastisch gewoon.

Appartement Tre Ponti info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij