Aparthotel Residence Zust

74 reviews over Aparthotel Residence Zust in het Nederlands

Heerlijk

Karin
24-6-2017

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel en lekker zwembad. Kindvriendelijk. Dmv een tunnel onder de weg door kom je in het heerlijke zwembad met bar en strandstoelen ( nadeel dat er geen matjes opliggen) . Het dorpje is heel erg leuk, 20 minuten wandelen, langs een pad ( voor donker weer terug zijn dan, aardedonker) of vijf minuten met de auto. Genoeg uitstapjes te doen voor een heerlijke vakantie. Ontbijt goed, auto in de parkeergarage.

Adembenemend mooi

Eddy
20-5-2017

Fantastische plek, de combinatie van bergen en zon, zee en strand. Een prachtige omgeving, genoeg te doen en te zien. Met een gehuurd bootje een dag over Lago Maggiore gevaren, de watervallen in de buurt, met de trein naar Lugano en met de boot weer terug, in één woord; een prachtige omgeving. En appartement Zust? mooi, rustig, voldoende ligbedjes en prima catering. Geen 5 sterren appartement, maar prijs - kwaliteit verhouding is goed!

Oude reviews (archief)

Fijn appartement

Nico Langendorff
19-9-2016

School en ruim appartement, fantastisch uitZicht, behulpzaam personeel. Min punt: geen waterkoker aanwezig, ver van het centrum, geen bar waar savonds iets gedronken kan worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Zust voor je op een rij gezet:

Alles was goed! Mooi ruim appartement, vriendelijk personeel, broodservice, leuk zwembad met de mogelijkheid om ook in het meer te zwemmen en ga zo maar door.

Aanrader!

Annemiek
28-8-2016

Wij hebben 2 weken doorgebracht in appartement Zust. Ruim appartement, hartstikke schoon, goede bedden, 2 badkamers, rolluiken en een prachtig uitzicht op het meer. Massimo en zijn team van de receptie zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden pech met de auto en we werden enorm geholpen. Echt heel fijn! Genoten van de prachtige omgeving en het privé zwembad. Appartement Zust en het Lago Maggiore zijn aanraders!

Mooi, net en schoon aparthotel

Relinde
24-8-2016

Heel mooi, net en schoon appartementencomplex. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Spraken goed engels en duits. Direct aan het meer met klein prive strandje. Wel aan een drukke doorgaande weg. Onder die weg door kom je bij het zwembad en tevens het meer. In zwembad is badmuts verplicht. Bij de poolbar kun je die badmutsen kopen. Maar ook een heerlijk koud drankje of iets te eten.

Het complex heeft een broodjesservice of je kunt er ontbijt bij boeken (kosten 12.50 pp/pd) Helaas is het stadje Intra wat verder weg. Te voet ongeveer 20 minuten, auto 10 minuten. Daar is ook de supermarkt (tigros)

Mooi appartement, weinig service

sandra
1-5-2016

Hotel/appartement is wel in Verbania gelegen, maar toch een flink stuk buiten het centrum (20 min. lopen). Langs de hoofdweg lopen is geen optie (geen voetpad), achterlangs is een rustige weg, echter aardedonker 's avonds.

Appartementen zijn ongelooflijk ruim, bieden echter weinig service. Slechts een handdoek per week, bijhuren 4 euro per stuk. WC-papier op? Zelf nieuw kopen! Uitgebreid poetsen na afloop, anders hoge extra kosten.

Zwembad is mooi, strandje naar het meer is er niet, alleen beton. Pluspunten: fijne parkeergarage achterom en snelle WiFi. En zeer vriendelijke mensen aan de receptie.

Schoon appartement met mooi uitzicht!

Natasja Kamphuis
28-7-2015

We kregen een schoon appartement toegewezen op de derde etage. Super mooi uitzicht op het Lago Maggiore! Groot balkon.

Het was heel warm 35 graden en dan mis je wel de airco.

Leuk zwembad met voldoende ligbedden. Heerlijk relaxed!

Je mag gebruik maken van de faciliteiten van de twee bekende campings in de buurt. Wel 10 minuten rijden, maar leuk voor de afwisseling.

Kortom dit appartement is ons goed bevallen. Prima service bij de receptie. Heel vriendelijk!

Super plek

E. Ezendam
14-8-2014

Prima appartementen, schoon ruim met fijn balkon. Vriendelijke medewerkers en heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Ook de toegankelijkheid naar het meer is goed. De afstand naar Verbania is 30 min lopen. Enige minpuntje is het lawaai van het verkeer.. Anderzijds zit je hierdoor direct aan het meer en heb je een geweldig uitzicht. kortom een aanrader.

mooie plek

Mia
10-6-2014

Het 3 kamerappartement was prima met een ruim balkon met mooi uitzicht over het meer. Enige kleine minpuntje was af en toe de verkeersherrie (we zaten op de eerste etage, wellicht heb je als je hoger zit hier minder last van).

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Zust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Zust in Verbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Zust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Residence Zust scoort een 8.5 uit 10 op basis van 74 reviews.