Hotel Il Chiostro

Hotel Il Chiostro
7,8

6 reviews over Hotel Il Chiostro in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Smith
21-9-2016

Een prachtig hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Prima kamer, goede douche, airco en goedwerkende Wi-Fi. Wij hebben helaas maar 1 avond in het hotel gegeten, het diner is geweldig in het hotel, dus een aanrader! Voor kleine kinderen is er niet zoveel te doen. Het stadje is heel gezellig, leuke winkels, heerlijk eten (vooral bij Grigliera Al Veliero Pizzeria). Aanraders: de botanische tuin in Verbania Pallenza, met de pond naar Laveno, een dag Milaan (parkeren bij treinstation Baveno en met de trein naar Milaan) en zwemmen in het meer is heerlijk! Vergeet geen waterschoenen aan te trekken. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Goed: de zeer klantvriendelijke behandeling door alle medewerkers van het hotel. Zowel de receptie, restaurant en bar, nooit opdringerig en altijd attent! De uitstraling van het hotel binnen is zeer verzorgd en verrassend t.o.v. de uitstraling aan de buitenkant. Het ontbijt was voor Italiaanse begrippen uitgebreid. Voldoende keuze en lekker vers brood. Het avondeten was redelijk. Parkeren bij het hotel is moeilijk, echter was op ca 100 meter afstand een afgesloten parkeerterrein beschikbaar. De heerlijke (klooster)tuin, waar het lekker vertoeven was na een dag vol indrukken.

Niet goed: de zeer kleine badkamer. De douchecabine was ca 60x60 cm. Heel lastig om in te bewegen. Het hotel is zeer gehorig. Het hotel ligt niet in een mooie omgeving, maar tussen lelijke flatgebouwen. Onze kamer keek uit op een ingestort industrieel gebouw. Je liep wel direct het voetgangersgebied in voorbij de parkeergelegenheid, met diverse winkeltjes en terrasjes.

Hotel met uitstraling

Tony
21-6-2016

Dat het hotel vroeger een klooster is geweest zie je aan de voorkant niet en ook aan de kamers en het restaurant en bargedeelte merk je dat niet.

Er zijn 2 tuinen binnen de kloostermuren waar je fijn kunt zitten en tot rust kunt komen. Vanuit de tuinen kun je een kijkje nemen in de kapel en een restaurant in de keldergewelven.Verder zijn er diverse zalen en ruimtes die gebruikt worden voor congressen en lezingen.

De receptie heeft op elke vraag een antwoord en ze helpen je graag.

Het ontbijt was eenvoudig en eentonig, maar voor Italiaanse begrippen is het goed.

Het saladebuffet en de toetjes waren afwisselend en het smaakte goed. Als voorgerecht was er soep of een flinke portie pasta.

De kwaliteit van het hoofdgerecht was wisselend, maar er was wel voor elk wat wils.

De bediening was attent en goed en met name de professionele houding van Kim viel op. Hij gaf goed leiding en vergat tijdens het serveren ook het persoonlijke contact met de gast niet. Dit deed hij spontaan en met plezier.

Wij hebben veel gewandeld in de omgeving en er was keuze genoeg.

Voor wie niet naar Milaan wil is het op ruim 1,5 uur afstand liggende Bergamo een aanrader. Het heeft een prachtige hooggelegen oude binnenstad met veel kerken, paleizen en pleinen.

Vrij Uit

La bella italia om nooit te vergeten!

Rita Krols
22-12-2015

De reis per auto of autocar is lang en vermoeiend. Beter het vliegtuig nemen.

Must do in Lago Maggiore

Ike
16-8-2014

Uitstekend hotel op een rustige locatie in Verbania. Waren hier voor de derde keer. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeer goed personeel. Goed eten (zowel ontbijt als diner). Zeer aan te bevelen hotel.

Goed hotel, gelegen in het centrum van Verbania, afgesloten, grote parking vlakbij, continentaal ontbijtbuffet, vers en smakelijk; voor het avondeten kan je 's morgens aanduiden wat je wilt, je kan hierbij kiezen uit vier voorgerechten, vier hoofdgerechten en vier desserts. Het is eenvoudig eten, maar er is voor elk wat wils. (soep, pasta, vlees, vis, vegetarisch..) Voor 4 euro heb je al een halve liter huiswijn. De kamers zijn sober, maar alles is aanwezig. Niet alle kamers hebben een balkon, wij hadden een kamer onder het dak, maar deze was heel erg zonnig en ruim. Een speciale vermelding voor het personeel, iedereen, zonder uitzondering, is supervriendelijk. Vera, receptioniste, is geweldig. Het is een hotel waar je je onmiddellijk thuisvoelt en overal heel dichtbij. Een aanrader !

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Chiostro in Verbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Chiostro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Chiostro scoort een 7.78 uit 10 op basis van 6 reviews.