Hotel Grand Majestic

Hotel Grand Majestic
7,1

14 reviews over Hotel Grand Majestic in het Nederlands

Prachtige omgeving, zeer matig welkom. Jammer.

Wij C&S
21-7-2018

De tuin is fantastisch en uiteraard het uitzicht op het meer, prachtig statig gebouw, majestueus. Diner: zeer lekkere kaart. Ontbijt matig. We hadden via reisorganisatie geboekt en dat werd niet in dank afgenomen... plotseling moesten we nog extra bij betalen voor een kinderbed (140€ extra...), als we vroegen of dit wel klopte was het antwoord “euhhh... YES!”, enfin, voor ons was dit toch een ontgoocheling... als je dan vroeg hoe het kwam dat dit niet vermeld stond was het weer te wijten aan reisorganisatie. We waren met 3, kregen 2 handdoeken... (ik heb er al minimaal 3 nodig... :-)) Kamer zonder douche (wist niet dat ze nog bestonden...), vergeet niet dat 1 overnachting 230€ kost voor een stabdaardkamer...

Heel erg warm.

Ilatieliefhebber
19-8-2016

Het personeel was vriendelijk. Het ontbijtbuffet was er goed. Je kunt er heerlijk zitten in de lounge. Maar de kamer was niet wat we geboekt hadden en was absoluut niet geschikt om er langer dan een paar dagen door te brengen. Geef goed aan als je een kamer wilt met zicht op het meer en controleer of dat inderdaad doorgekomen en ingepland is. Dit was bij ons 'even' fout gegaan en we kwamen in een kamer (weliswaar geüpgraded) waarbij het slaapgedeelte in de vide gerealiseerd was. Maar er was airco! zeiden ze. Helaas was deze op de ondertemperatuur van 27 C vastgezet en koelde alleen de benedenkamer. 's Nachts was het op het slaapgedeelte 35c en hoger.... Je ligt er op de 5e etage, onder het dak, en hoort er dag en nacht de lift komen en gaan. Deze factoren hebben ervoor gezorgd dat we erg slecht geslapen hebben en niet uitgerust zijn van deze vakantie. En dat hadden we wel verwacht met zo'n hotel....

Gereisd Met partner in juli 2016

Hele mooie plek , maar voor ons niet weer

Jannie
10-7-2013

De eerst indruk was een prachtig hotel , mooie hal zag er mooi uit . Het uitzicht op het meer was prachtig . Maar het hotel lag aan een eenrichtings weg. Dus heel rustig Het personeel aan de balie was vriendelijk en behulpzaam Het ontbijt was heel matig en niet in verhouding met de prijs Dit hotel heeft een restaurant maar er was geen plaats meer toen wij om 18 uur wilden reserveren voor de avond , maar toen wij ergens anders gegeten hadden en om 21.00 uur weer terug in het hotel kwamen was alles donker en was het restaurant gesloten . De kamers waren keurig schoon ,en ruim, maar sober dit is echt geen hotel voor kinderen

Gereisd Met partner in juni 2013

Van Haute Gerdje
2-7-2013

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel. Zeer lekker eten. Fantastisch mooie hall en tuin Heel het hotel en volledig complex is schitterend onderhouden. Binnenzwembad heel proper. Goed gelegen om uitstappen te doen ( op loopafstand van de aanlegsteiger waar de boot kan genomen worden naar verschillende plaatsen)

Gereisd Met partner in juni 2013

Fijn hotel voor een paar dagen

Anne
25-5-2011

Leuk hotel met grote kamers. Jammer dat er geen airco is! Mooie ligging. Eten niet bijzonder maar wel goed

Gereisd Met partner in januari 2010

Mooie locatie

brasem
13-1-2011

Mooi statig hotel op een schitterende locatie direct aan het meer. Onze kamer was op de pas gerenoveerde verdieping en was mooi ingericht, ook een mooi groot balkon met uitzicht op het meer. Goede locatie om te fietsen.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend mooie plek!

Esther & Reinier
26-9-2010

Een erg mooi, historisch hotel met een prachtig uitzicht over het Lago Maggiore. De aankomsthal doet luxueus maar tegelijkertijd streng aan. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. De ligweide met het prachtige uitzicht rondom de bergen , Pallanza en de Boromeïsche eilanden en het eilandje voor het hotel zijn adembenemend. Het binnenzwembad en de (mini) sauna zijn aangenaam voor een slecht weer dag.Voor de hardlopers is er een parcours langs het meer naar Intra en terug. De kamer had lateral lake view, maar we hadden een fantastisch uitzicht over het meer. Dus echt een aanrader. In het stadje Pallanza vind je leuke restaurantjes!

Gereisd Met partner in september 2010
2008

Klasse en service ten top

Peter De Langhe - Ingrid Dauwe
19-8-2008

Klasse en service van bij de aankomst tot het vertrek. Hotel in de typische "palazo"stijl en perfekt gelegen.Heel mooie hall.Prachtige tuin met uitstekende service van de zwembadverantwoordlijke.Geen handdoekenrace elke morgen maar op elk uur van de dag steeds 2 ligbedden beschikbaar die geplaatst worden waar je maar wil. Het ontbijt is heel verzorgd en lekker in een restaurant met zicht op de tuin en het meer. Het avondmaal is echt uitstekend en kan worden genomen op het terras. 7 kelners stonden ter beschikking om je op je wenken te bedienen en die heerlijke schotels te brengen. De ligging is heel centraal. Het was gewoonweg super.

Gereisd Met partner in juli 2008

Oud hotel met stoffige kamers

klaverdijk
24-5-2008

Oud hotel met stoffige kamers. Locatie is goed direkt aan het meer. Het restaurant is ongezellig het eten van een zeer povere kwaliteit. Geen aanrader

Gereisd Met partner in mei 2008

Oud hotel wat een stoffige indruk maakt

JJ KLaverdijk
24-5-2008

Oud hotel wat een stoffige indruk maakt. Het restaurant is ronduit onvoldoende. De ligging is prima de service matig Geen aanrader

Gereisd Met partner in mei 2008

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Majestic in Verbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Majestic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.