Hotel Belvedere & San Gottardo ***

Hotel Belvedere & San Gottardo ***

Hotel Belvedere & San Gottardo
Hotel Belvedere & San Gottardo
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere & San Gottardo voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Belvedere & San Gottardo in het Nederlands

fantasties hotel en aardig personel

J Geerts, 23-9-2017

de kamers waren ruim mooi en proper

Heerlijk hotel aan het meer

Saskia, 23-9-2017

Het hotel ligt aan het meer tegenover de plek waar de boten vertrekken. Dus ideaal om leuke tripjes met de boot te maken.

De kamers zijn erg ruim, wij hadden een 5 persoons kamer met 3 personen. De kamer bestond uit 2 verdiepingen. Dit was ideaal.Het was heel schoon en de bedden waren prima.

Het personeel in het hotel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Ook het eten was erg goed. Het ontbijt was eenvoudig, maar voor Italiaanse begrippen prima.

Het enige wat we misten, was een gezellig terras bij het hotel. Gelukkig zaten er een paar dichtbij.

In Verbania Pallanza is wat minder te doen als in Verbania Intra. Maar Intra ligt op een paar kilometer van het hotel, dus je bent er zo. Je kunt op de boot stappen naar Intra, dan ben je er ook heel snel. En je hebt meteen een leuk uitstapje.

Niet zoals verwacht

C, 20-8-2017

Het hotel is van buiten erg mooi en is super gelegen aan het water. Toen we echter het hotel inkwamen zag het er erg verouderd uit... De service was prima: de mensen waren vriendelijk en deden hun best, verder was er eigenlijk niet veel positiefs. De kamers waren enorm oud, en vies. Matrassen leken schoon maar zelf de muren zaten vol spetters. Matrassen en kussens waren erg oncomfortabel en er was overal stof en schimmel. Alleen als het écht nodig was kwamen we in de badkamer, zo vies was het. Vooral de douche en de vloer rond de wc waren niet om aan te zien. Het ontbijt was van 7 tot 10, goede tijden dus alleen het eten was dan weer niet goed, sterker nog, het vlees smaakte bedorven en er lag lauw fruit ol het buffet. De koffie was oploskoffie en het brood leek niet vers.

Uitstekend hotel

Rinus Manders, 12-6-2017

We verbleven in Hotel San Gottardo, een prima vier sterren hotel gelegen aan de meer boulevard op slechts enkele meters lopen van het centrum van Verbania, ook de aanlegsteiger van de veerboten naar de eilanden in het meer ligt hier voor de deur.

Het hotel ademt nog een beetje de sfeer van mondaine vervlogen tijden maar dat heeft ook wel wat.

De kamer was in orde, diner en ontbijt dik voor elkaar en behulpzaam personeel.

Super hotel

Hans, 25-8-2015

Mooie hotels (3 hotels aan de boulevard van Pallanza die bij elkaar horen). Uitstekende kamers, vriendelijk personeel, prima locatie.

Voor herhaling vatbaar

Sjaak, 24-6-2010

Hotel Belvedere in Verbania voldoet aan de verwachtingen. Ruime kamer en badkamer. Schoon en fris. Ontbijt is uitstekend. Vanuit kamer prachtig uitzicht op het Lago Maggiore. Attente service. Straat is af en toe wat druk. Een aanrader.

Hotel Belvedere & San Gottardo heeft in dezelfde straat (50 meter verder) ook een 4-sterren hotel, waar wij naartoe werden verwezen omdat we persé meerzicht wilden. Tegen dezelfde prijs konden we naar het 4- sterren hotel.

De kamers zijn daar netjes, maar klein, en hebben geen balkon. Naast het twee-persoonsbed geen ruimte meer voor een zitje oid.

Zorg voor meerzicht wel dat je op de derde verdieping zit, ander kijk je tegen bomen aan.

Er loopt een redelijk drukke weg voor het hotel langs en we hadden op zaterdagnacht wat overlast van fesstgangers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belvedere & San Gottardo in Verbania Intra/Pallanza - Lago Maggiore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belvedere & San Gottardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belvedere & San Gottardo scoort een 8.1 uit 10 op basis van 7 reviews.