Reviews over Vanzone con San Carlo

Mooie, maar beetje verwaarloosde camping

Katrien_huybrechs,
    11-8-2018

Camping op mooie locatie. Sanitair is echter zeer versleten en deels ook stuk. Hierdoor is schoon houden gewoon niet mogelijk. Ook de rest van de camping oogt verwaarloosd met een aantal krottige constructies rond permanente caravans... Camping werd dit jaar voor het eerst uitgebaat door een jong koppeltje. Ze lijken er iets te naïef aan begonnen.... Wel een leuke tip gekregen over waterval in de buurt.

Fantastisch!!

Tessa,
    10-8-2018

Ik was hier met 3 andere meiden een week in juni. Het sanitair is schoon maar wel wat gedateerd. Dat

gaf niks want de douches waren heerlijk. En dat gedateerde had eigenlijk ook wel wat. Het is heel prettig voor het oog dat er verder geen auto’s op het veldje staan.

Freek en Isabelle zijn geweldig. Ze zijn zichtbaar en staan open voor alle soorten vragen. We hebben superleuke tips van ze gekregen. We hebben meerdere prachtige wandelingen gemaakt (oa door de sneeuw), paard gereden en lekker gechilled. De weersverwachtingen waren via de weerapp niet zo geweldig maar daar klopte niets van. We hebben de hele week zonnig en droog weer gehad!

We hebben heerlijke pizza’s gegeten bij de Roxy bar iets verderop en in de buurt is heerlijk ijs!

Onze broodbestelling stond iedere ochtend bij onze tent, iets wat ik zeer luxe vond. Al met al, een super camping waar ik graag nog een keer terug kom!

Aanrader voor wie rust en ruimte zoekt

Ellen,
    31-7-2018

Dit is een topcamping voor de ‘basic’ kampeerder die komt voor rust en ruimte. Sanitair is basic maar wordt prima schoongehouden; brood bestellen kan. Een prachtige omgeving met heel veel wandel en mountainbike mogelijkheden vanaf de camping; het indrukwekkende monterosa massief ligt op ca 15 km.

Relaxt, groen, gastvrij, vriendelijk

Warner Boer,
    26-7-2018

Relaxte plek in het groen, met zon en schaduw, bij piepklein dorpje met nog één bar. Vriendelijke sfeer, zeker ook door de ook relaxte Isabelle en Freek, die aandacht hebben en aanwezig zijn zonder zich op te dringen. Geen campingbazen maar gastheer en gastvrouw. En bestellingen voor brood worden bij de tent opgenomen en afgeleverd 😀 mijn soort luxe!

Heerlijk!

Arie de Bruin,
    25-7-2018

Heerlijke rustige camping; prachtig gelegen. Twee jonge Nederlandse beheerders doen alles om het je naar de zin te maken.

Vanzone con San Carlo scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews