Hotel President

ItaliëPiemontTurijn / Torino

8FantastischScore uit 3 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

3 Reviews over President

• 10Laura19-12-2010

LO CONSIGLIO A TUTTI!!!

Io e mio marito abbiamo soggiornato in questo Hotel per una settimana su consiglio di amici e devo ringraziarli. Era la prima volta che visitavamo la città e le ragazze della reception, Stefania e Alessia hanno saputo suggerirci un brillante itinerario sia per la giornata che per trascorrere belle serate per ristoranti e locali. L'Hotel è comodissimo per chi desidera visitare il centro, si trova a solo 10 minuti di distanza e le fermate degli autobus sono proprio di fronte all'Hotel. Le cameriere ai piani sono state molto disponibili, anche quando ci è capitato di uscire dalla camera nel primo pomeriggio si sono subito prodigate x rifarci la stanza. La colazione a buffet è stata davvero molto ricca e golosa x non parlare della gentilezza delle cameriera, Sig.ra Carmela, che ci offriva quotidianamente caffè e cappuccini espressi anzichè quelli della macchinetta. Voglio concludere ringraziando tutto lo staff di questo Hotel x aver reso così piacevole la nostra permanenza.Laura e Cosimo

• 9Minnaert Mike24-07-2010

Leuke plek maar beetje onveilig

Bij dit hotel waren we enigszins verrast, we betaalden amper 35 euro per persoon voor één nacht en hadden daar een heel mooie kamer voor, ook het ontbijt was zeker in orde en de service was top. Het enige minpunt was de onveilige buurt. Toen wij 's avons naar het centrum wouden moesten we door een migranten buurt en werden we lastig gevallen. Toen we na 11 uur terugkeerden deden we dat met de taxi. Voor derest zeker een klachten.

• 5Joost Ketelaars05-10-2007

Op terugreis dagje Turijn gedaan. Dit hotel gekozen vanwege dicht bij vliegveld. De buurt gaf mij een onveilig gevoel. Wij hebben ongeveer een half uur op een verbinding naar het centrum staan wachten en toen verder alleen maar per taxi gereist. Je kunt er alleen ontbijten, (geen diner e.d.) en het ontbijt was ook niet lekker.

Hotel President info

Building information