Hotel Pacific Fortino

Hotel Pacific Fortino
8,2

2 tips over Hotel Pacific Fortino

Katrien, 19-6-2012

Koop voor alle bussen Torino+Piemonte-kaart waarmee je ook in alle musea binnen kan. De kaart is ook geldig op de trein (20 min) van luchthaven naar station Dora. Torino-kaart is te koop in het hotel (cash betalen, €29 voor drie dagen in 2012. Interessant, maar let op: geldt niet op de metro.

Per bus naar het hotel: lijn 10, halte Fortino

Pieter, 22-5-2012
Turijn is een mooie stad met overal in de binnenstad mooi pleinen omgeven met die typische gallarijen die je trouwens door het hele centrum ziet. Deze stad is nog niet " verdorven" door het tourisme. Je kunt er prima shoppen en eten en drinken is vele malen goedkoper dan bijvoorbeeld in Milaan. Torino is aan te bevelen.