Hotel Master

ItaliëPiemontTurijn / Torino

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Master voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Master

• 9Ben en Desiree05-02-2012

Bijzonder goed hotel

Bijzonder goed hotel waar wij 1 nacht hebben verbleven tijdens onze autoreis van Rome terug naar Nederland. Het hotel is heel modern, met een mooie ontbijtzaal. De kamers zijn ruim en erg modern, ook de badkamer ziet er erg mooi uit met alle gemakken van dien. De service van het hotel is super, wij waren die dag 1 van de weinigen gasten en wij stonden eerst geparkeerd op de parkeerplaats voor het hotel, echter bood de manager van het hotel aan om de auto kosteloos te parkeren in de garagebox van het hotel die onder het hotel zat. Zo konden al onze koffers in de auto blijven en stond onze auto veilig. Niet dat het hotel in een onveilige buurt zit, maar wij hadden een opvallende auto die stond op een groot leeg parkeerterrein. Een erg goede service van het hotel.

De ligging is het enige minpuntje als je op doorreis bent, je moet een aardig stuk richting de binnenstad van Turijn en daardoor iets lastiger te vinden.

Maar al met al een uitstekend hotel

Hotel Master info

Facilities