Hotel Valgrande

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Valgrande voor je op een rij gezet:

Laatste review

nooit meer, zo slecht

mevr.M.g den Hartog,
6-9-2016

Het enigste wat redelijk goed was dat waren de kamers.Voor de rest was alles slecht.

veel te weinig bediening, Weinig tot geen drinken.Alleen flesjes water€2.00.blikje cola, sinas €4.00

Slecht ontbijt als je een gekookt ei wilde moest je €5.00 betalen.

Diner was net zo slecht en eigenlijk geen diner te noemen.En verschrikkelijk hoe het opgediend werd.

Terwijl dit hotel staat aangeschreven als 4 sterren,nou 2 sterren is nog teveel.

wij hadden ook het gevoel dat het hotel failliet was.

Maar omdat de reisorganisatie deze datum als vertrekgarantie had staan moesten zei wel vertrekken.

Maar ze hadden het beter kunnen annuleren nu waren er 52 mensen gedupeerd.

Hij staat nu gelijk ook niet meer in hun programma.Heel vreemd.

Kun je nagaan hoe slecht het was......

Deze reis hebben wij vriendinnen gemaakt op 22Juli t/m29 Juli.Nooit meer

3 teleurgestelde vriendinnnen (weduwe)hard voor deze reis gespaard.

Kenmerken

1 review over Hotel Valgrande in het Nederlands

nooit meer, zo slecht

mevr.M.g den Hartog
6-9-2016

Slecht ontbijt als je een gekookt ei wilde moest je €5.00 betalen.

wij hadden ook het gevoel dat het hotel failliet was.

Maar ze hadden het beter kunnen annuleren nu waren er 52 mensen gedupeerd.

Hij staat nu gelijk ook niet meer in hun programma.Heel vreemd.

Kun je nagaan hoe slecht het was......

Deze reis hebben wij vriendinnen gemaakt op 22Juli t/m29 Juli.Nooit meer

3 teleurgestelde vriendinnnen (weduwe)hard voor deze reis gespaard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valgrande in Stresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valgrande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.