Hotel Royal Stresa

ItaliëPiemontStresa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Royal Stresa voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 33 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 33 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

35 Reviews over Royal Stresa

• 9Derksen17-09-2021

Schitterend mooi hotel

Erg mooi hotel met een prachtige tuin. We hadden een erg ruime kamer met heel groot terras. Bedden zijn wel erg hard maar kamer op zich erg goed. Hygiëne is zeker top! Alles picobello schoon. Ontbijt goed. Genoeg keus. Zwembad erg koud maar erg schoon en netjes bijgehouden. Overigens vonden wij het wel erg jammer dat er niet echt gelegenheid in de buurt was om in het meer te zwemmen. Hotel ligt dicht aan het meer maar naar Stresa wandelen is zeker 20 min lopen. Erg mooi plaatsje maar voor ons net buiten het seizoen vond ik het te weinig reuring hebben. Het hotel is echt een aanrader.

• 9Iris10-08-2021

GEWELDIG hotel!!!!

Super hotel prachtig zwembad en tuin! Ligt mooi aan het meer en kortbij het centrum. Heel mooi dorp met veel allure. Mooie ruime kamers. Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en super goede hygiëne! 4 sterren waard!!

• 8Ines09-09-2017

Heerlijk genieten, goede ligging, lekker eten

Goede ligging nabij het meer met zicht op borromeische eilanden. Niet ver wandelen naar het centrum van Stresa. Hotel ietwat ouderwets ingericht, maar het heeft karakter. Propere kamer, vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk. Mogelijkheid om buiten te eten. Minder geschikt voor kinderen. Klein zwembad, maar mooie tuin. Een aanrader voor ontspannende vakantie!

• 8I. Ruijsestein31-08-2017

Prima hotel !

Zeer vriendelijk meertalig personeel die er alles aan doen om je een aangenaam verblijf te bezorgen. Rustig gelegen en toch heel centraal. 500 mtr van station,12 minuten lopen naar centrum met vele leuke restaurantjes, 75 mtr van het meer en de boot. Avondmaaltijd in hotel iedere dag wisselend. 3-gangen keuze menu voor 28 - 32 Euro. Genoeg lig bedjes bij het zwembad. Ontbijt niet heel uitgebreid maar toch ruim voldoende keus. Iedere dag schone handdoeken. 2x p/wk wisseling beddengoed. Korte bedden (max 1.80). Airco aanwezig (gratis), koelkastje op de kamer, jammer dat deze uitgaat als je de "keycard" er uithaalt. Mooi uitzicht vanaf dakterras (met nog meer ligbedjes). Gratis WiFi.

• 8Lex de Lange16-07-2016

Voor de tweede keer

Dit was de tweede keer dat we dit hotel namen. O.a. vanwege zijn goede ligging. Via een waanzinnig mooie wandeling van ca 10 minuten ben je in het leuke stadje Stresa met zeer veel restaurantjes. Het hotel is gedateerd, maar wel zeer goed onderhouden. De kamers zijn prima en het ontbijt is redelijk. Je kan heerlijk in de mooie tuin genieten van je kopje koffiie. Wel is het vreemd dat een eitje bestellen 6 a 7 euro kost. Dat past niet. Er is een goed zwembed met voldoende ligbedden en -kussens. We hebben er nooit gedineerd, omdat de restaurantjes veel te leuk zijn. Maar voor 25 - 30 euro schijn je er een zeer goed 4-5 gangen diner te krijgen. Het is een prima hotel om als uitvalsbasis te gebruiken voor bijvoorbeeld een uitstapje naar Milaan. In Stresa zelf staan prachtige statige hotels, maar ook meerdere indrukwekkende totaal overwoekerde villa's van weleer. Een must is het bezoek aan de 3 eilandjes voor Stresa. Is even een uitgave, maar echt de moeite waard! Op 2 eilandjes werkelijk prachtig ingerichte paleizen en adembenemende tuinen van de beroemde familie Borromee.

• 10angelo23-06-2016

hotel speciale

Hotel accogliente e ben ubicato vicino al lago ed i battelli per le isole, mi è piaciuto il giardino, la piscina, la grande terrazza panoramica, parcheggio gratuito. Gentilezza e cortesia del personale.

• 5H & A21-08-2014

Spijt dat we dit geboekt hebben!

Wij begrijpen werkelijk niet waar alle lovende reacties op gebaseerd zijn. We zijn net (eerder) terug vanuit dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk maar t gebouw is verouderd. We hebben niet kunnen slapen vanwege het feit dat je werkelijk alles van de hele etage kunt horen! Elk toilet dat wordt door getrokken, het douchen en het open en dicht doen van de rolluiken is zo gehorig dat je hier echt wakker van wordt. Bovendien hoor je 's ochtends vroeg de trein al voorbij komen. We hebben beiden met oordoppen gelegen en dan nog hoor je alles. Dit hebben wij nooit zo eerder mee gemaakt en betreuren dit dan ook echt...:( Daarnaast stonden we 's morgens op met last van ons rug, omdat de matrassen zo hard zijn. Op vakantie wil je gewoon goed kunnen slapen. Wisseling naar een andere kamer had helaas geen nut. Ontbijt was voldoende, echter moet je bijbetalen voor een aantal producten. (een eitje bv kost 6 euro) Bijbetalen vonden wij niet oke.

Conclusie: zoek echt een andere accommodatie!

• 9vandeheiden30-07-2014

Prima hotel

Vriendelijke mensen en een goede service.

• 9Monique Billekens08-08-2013

Sfeervol hotel.

Een geweldige locatie om aan het Lago Maggiore vakantie te houden. Wij hadden kamers met uitzicht op het meer, erg mooi. Rustig hotel, goede service en erg vriendelijke medewerkers. Op loopafstand van de boten naar de diverse kleine eilanden. 15 minuten wandelen langs de boulevard richting het centrum van Stresa

• 8Machteld Eppink13-07-2012

zeer goed hotel!

Dit is een voorbeeldhotel met zeer bekwaam personeel, klantvriendelijk, een hotel waar service voorop staat. Een hotel waar wij graag terugkomen. Een ideale locatie om een heerlijke vakantie te vieren. Zeer goede keuken, prachtig zwembad. Kamers compleet ingericht. Perfecte prijs-kwaliteitverhouding! Meertalig personeel.

Hotel Royal Stresa info

Facilities

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij