Airport hotel, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag28°18°

15 reviews over Hotel Regina Palace in het Nederlands

Prachtig hotel en goede ligging.

LS
21-7-2018

Prachtig hotel. In mooie stijl. Nette kamers. Wij zaten met ons gezin op 1 2persoonskamer. Kinderen hadden ieder een eigen 1persoonsbed. Badkamer met douche en bad. Mooi zwembad in groene tuin. Lekker warm water. Gratis handdoeken verkrijgbaar bij het zwembad. Drankjes zijn erg prijzig. 1 glas cola kost 5 euro. Leuke toeristische stad op loopafstand, enkele minuten. Met voldoende restaurants. In het hotel is een goed ontbijtbuffet, wordt goed aangevuld. Wi-Fi werkt prima en is gratis. Je kan ook zwemmen in het meer tegenover het hotel. Daar is een kiezelstrandje. Goede plaats om hier vandaan naar de eilanden te varen.

nette kamers, prachtig uitzicht

Mary-Ann
14-8-2012

mooi hotel met prachtig zicht op het Lago, op wandelafstand van het centrum

Gereisd Met partner in juli 2012

mooi maar veel gebreken

GlennL
24-7-2012

Dit is de 3de keer dat we in dit hotel komen, laatste keer is 5jaar geleden. Op die tijd is er veel veranderd en komen er nooit meer. Veel minpunten: zwembad zeer verouderd en vies, weinig rust aan het zwembad door een congres is de tuin, kamers zeer verouderd en aan vervanging toe, vriendelijkheid bij het ontbijt, en het ontbijt zelf,... er moet heel veel vernieuwd worden want op die 5 jaar is het heel fel verouderd en minder onderhouden. De ligging is wel ideaal en mooi.

D-reizen

Mooi van buiten, intrinsiek kan beter

Ed Bloemheuvel
15-7-2012

Inderdaad van buiten een prachtig plaatje, maar er zijn de nodige kanttekeningen. Van een 4 sterrenhotel mag een uitgebreider en beter ontbijt verwacht worden (wij zijn niet verwend, een gemiddeld 4* van der Valk hotel heeft meer op het ontbijtmenu). De bediening is prima en vriendelijk als ze er zijn. Het management bezuinigd duidelijk op personeel. Er wordt meer aandacht gericht op de grotere deals. Zo was de (prachtige!!) tuin tijdens een groot deel van ons verblijf nodig om de gasten van een groot internationaal congres in het aanpalende Palazzo di Congresso van natjes en droogjes te voorzien. De liften zijn een regelrechte ramp. Persoonlijk raakte ik er niet van "ontstresst" zullen we maar zeggen (dat heeft ook met mijn inborst te maken). Zo waren er nog wel wat dingen. Als je toch veel geld wil uitgeven voor een verblinjf in dit soort hotels zou ik zeggen doe er dan nog een schepje

Gereisd Met partner in juli 2012

Heerlijk genieten!

Marye
6-9-2011

Een mooi, statig hotel, direct aan het Lago Maggiore. Mensen zijn echt onder de indruk wanneer ze langs lopen. Parkeren erg handig in parkeergarage, wel druk in hoogseizoen. Personeel vriendelijk en behulpzaam, elke dag schone handdoeken. Het ontbijt is een heerlijk begin van de dag! Minpuntje: we hadden een kamer naast de lift en deze kun je wel horen...... Je loopt zo het stadje Stresa in, super gezellig. Voldoende restaurantjes en terrasjes aanwezig om te eten of wat te drinken, elke avond wat te doen. Tip: restaurant La Botte (met een groep is reserveren in hoogseizoen nodig) en de Wijnbar (druk, er zijn maar een paar tafeltjes buiten).

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zéér goed hotel voor zijn prijs HP ± 115,- €

R.W.
29-8-2011

Prachtig overweldigend gebouw, in Victoriaanse stijl. Ruime kamers, perfect afgewerkt! Ligging: op 250 m. van centrum Stresa en van het station. Gratis ruime ondergrondse parking Zeer goed eten, doch het buffet 's morgens en groentenbuffet als toemaatje 's avonds is eerder beperkt. Na een week in Regina Palace verbleven we enkele dagen in Hotel Grand Bristol, een 300 m. verder. Een 15,- € beterkoop, doch Regina Palace is deze meerprijs zeker waard!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Klasse

Caris
12-8-2011

Mooi hotel. Werkelijkheid komt overeen met foto's op de site. Voldoende (gratis) parkeermogelijkheden in overdekte garage. Goed ontbijt. Zowel voor binnen- als buitenzwembad worden extra badlakens verzorgd. Prima service en vriendelijk/behulpzaam personeel. Zwembad binnen is meer dan compleet en sfeervol.

Minpuntjes: -(parket)vloer op kamer wordt waarschijnlijk niet gepoetst tijdens 10 daags verblijf - buitenbad vraagt naar een opknapbeurt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Nooit eerder z'n mooi 4 sterrenn hotel gezien

Monique
5-8-2011

Ik vind Regina Palace een prachtig hotel. In de ontvangsthal zitten was al een feestje. Iedere dag was er live muziek en de kamers waren net een sprookje. Ik raad iedereen dit hotel aan. We waren een week op vakantie maar gingen met tegenzin naar het volgend hotel in Lungano Zwitserland. In Lugano een aantal jaren geweest en de 4 sterren hotels zijn veeeeeeeel minder luxe dan het mooie hotel Regina Palce in Stressa

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

schiterend hotel

Jeroen&Chantal
15-8-2010

We keken onze ogen uit naar al het barok in het hotel, zelfs op de kamer wij hadden een hemelbed! Super locatie. twee keer daags handdoek wissel, prettige garage voor de auto (gratis) en elke dag een standlaken van het hotel bij eht zwembad echt top. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen. Het duurde even voor de croisants en broodjes tijdens het ontbijtbuffet werden aangevuld, maar het kwam altijd en werd nog ver na 10.00 uur weer bij gevult.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel met uitzicht op Lago Maggiore

Harko
16-11-2009

De uitstraling van vooroorlogse grandeur is uiteraard volop aanwezig. Luxe, comfort, ruimte, grote trappartijen en flink terras. Tijdens het auto-evenement (Internationale Mercedes 190SL meeting) mochten de auto's zelfs op het gazon tentoon worden gesteld. De bediening op het terras kon wat vlotter en zoals bij ieder hotel: als er een bruiloft of congres is dan ben je als "gewone" hotelgast toch minder gezien. Zelfs de door ons bewoonde "zolderkamer" was ruim bemeten en voorzien van alles wat men van een luxe hotel mag verwachten. Inclusief uitzicht op het Lago. De auto's konden 's nachts in de nieuwe ondergrondse parkeergarage. Wel zo veilig.

Gereisd Met partner in mei 2008

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina Palace in Stresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.