Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Milan E Speranza Au Lac

• 9kelly16-10-2013

Mooi hotel!

In Juli samen met mijn vriendin naar dit hotel geweest. Het hotel zelf was erg mooi. Schone kamers en vriendelijk personeel. Je kon gebruik maken van het zwembad een paar hotels verderop. Dat was goed te doen. Omdat wij vrij jong zijn en geen auto tot onze beschikking hadden, hadden wij het naar een paar dagen al wel gezien. Je loopt wel zo het dorpje in. Leuke restaurants maar weinig winkeltjes voor 2 vrouwen! ;) Verder een supermarkt verderop en prima om wat lekkere dingen te halen. Wij hebben de hele vakantie apart geboekt. Hotel, vlucht etc. Geen aanrader. want de treinen gaan maar een paar keer per dag. Duurde een hele dag voor ons de reis. Terugweg op tijd vertrokken. koffers op het treinstation neer kunnen zetten tegen een bepaald bedrag en toen zijn we Milaan nog ingeweest. savonds weer teruggevlogen. Maar verder een prima hotel, goede service en leuk personeel. Wel veel oudere mensen! haha

• 8hans oomen07-09-2010

fantastische ligging

een goed hotel in het centrum aan het meer met goed geregeld parkeren bij het zuster hotel. Kleine kamer maar een schitterend dakterras wat alles goed maakte. Zeer vriendelijk personeel, voor italiaanse begrippen royaal ontbijt. Veel restaurantjes zeer betaalbaar op loopafstand. Veel excursiemogelijkheden

• 7Barmentloo24-08-2009

Leuk voor een weekje!

Voor je een Lago Maggiore en direct achter het Hotel de binnenstad. Vinden is lastig ondanks dat het aan de doorgaande weg ligt. En het valt niet op dat je voor het Hotel op de stoep mag parkeren voor het in en uitladen. Wat bij aankomst en vertrek in het weekend een must is want dan kan je ook niet aan de overkant parkeren alles staat daar dan vol. Prettig was de vaste parkeer gelegenheid bij het zuster Hotel gratis, overdekt. Ook kon je van het zwembad gebruikmaken van dit Hotel waar meer ouderen dan kinderen recreëren. Het Hotel is schoon, doet allemaal wat oud aan maar wel heel. Airco op de kamer werkte goed en nette badkamer.Met een kamer aan de voorzijde met balkon heb je een mooi uitzicht over het meer. Het eten is aan de karige kant als je weinig eisten stelt is het prima maar de eerste de beste van der Valk biedt meer. Personeel is vriendelijk maar bij het ontbijt staat ze elkaar in de weg. Streza is een leuk stadje op het centrale plein is het lekker levendig en gezellig.

• 9Martijn13-08-2009

Perfecte ligging en heerlijk eten!

De ligging kan niet beter, een straatje naar achter lopen en je bent midden op het grote plein met terrasjes. De supermarkt is ook op zo'n 100 meter lopen, dicht bij het plein. Tegenover het hotel is de opstapplaats voor boten (Iso La Bella is een echte aanrader om te bezoeken!) Parkeren en zwemmen is bij het Regina hotel zo'n 200 meter lopen. Mooi groot zwembad met elke dag een schone handdoek en een badmeester die het zwembad goed schoon houdt. Je kunt daar gewoon zelf eten en drinken meenemen. De hotelkamer is simpel, geen minibar, dus een koelbox zelf meenemen is wel een aanrader. Wij zaten 3 hoog met uitzicht op het meer, leuk klein balkonnetje (net groot genoeg om met z'n 2 te zitten). Gelukkig hadden wij halfpension. Daar hebben we geen dag spijt van gehad. Het eten is heel erg goed, 3 gangen en veel eigen gemaakte pasta's. Maar ook voor de vlees of vis liefhebber was het super! Al met al een zekere aanrader, idd. wel veel ouderen.

• 7Ben van Rooij02-08-2009

Gewoon een leuk hotel

Het hotel bestaat eigenlijk uit 2 hotels! De één heet Milan au Lac en de ander Speranza au Lac. De foto's die je ziet bij de reisbureaus zijn van Milan au Lac. Het andere hotel is duidelijk van mindere kwaliteit en daar zaten wij. De kamer is ook wat verouderd en er is geen koelkastje op de kamer. Het ontbijt is goed, maar in een simpel zaaltje. De ligging is aan de boulevard is mooi en vlakbij alle voorzieningen. Zwemmen, inclusief grote badlakens en overdekt parkeren kan vlakbij in hotel Regina. Dit is slechts een minuutje lopen, gewoon top! Wij zijn (met de motor) het meer rond geweest en de bergen in. Voor motorrijders, wandelaars en fietsers is de omgeving TOP!. Maar voor jongeren is er in de buurt niet zoveel te doen.

• 7Mark en Marielle16-07-2009

Ouderwets hotel met ouderwetse service!!

Mooie ligging aan het maggiore meer. Hotel mag wel een opknapbeurt krijgen. Kamer was erg donker en gedateerd maar wel netjes. Het eten was goed. Vriendelijke bediening soms een beetje te maar dat hoort erbij. Parkeergarage bij Hotel Regina en ook zwembad 5 minuten lopen, goed te doen.

• 9Jen03-08-2008

Prachtig hotel met veel ruimte

Ideale ligging, tussen het gezellige plein met terrassen en het meer. Alles op zeer korte loopafstand. Wij hadden meerzicht geboekt, fantastisch uitzicht, een soort frans balkonnetje dat iets uitstak, mooi maar te klein om er te zitten. Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. LO was prima en lekker. In buffetvorm en aan tafel koffie/thee, vruchtensap en een brioche. s avonds genoeg keus om te eten!Kamer was zeer ruim, prima bedden, ruime en schone badkamer.Wij kwamen met huurauto, die kon gratis geparkeerd worden in de parkeerkelder bij hotel Regina Palace, circa 200 m lopen, ideaal. De auto is lekker koel als je weggaat!Ook konden we daar zwemmen. Buiten een prima bad, wel koud water! Met badmeester en gratis grote handdoeken en ligstoelen. Geen enkel probleem om er even naar toe te lopen.

• 8M Andeweg08-07-2008

Goede uitvalsbasis met boot & trein

Dit is best wel een chique hotel, wij hadden een kamer met balkon & meerzicht en wat voor uitzicht GEWELDIG. De kamer was keurig en de badkamer best wel luxe. Wij hadden geboekt op basis van halfpension. Het eten was geweldig en een belevenis op zich, heel chique. De service in het restaurant was perfect. Wij hebben heel veel vaartochten op het Lago Maggiore gemaakt. De opstapplaats voor de boot was tegenover het hotel (heb je qua geluid geen overlast van) en het station is op loopafstand van het hotel. Het plaatsje Stresa is een typisch toeristenplaatsje met heel wat terrasjes, maar is niet goedkoop. Het merendeel van de gasten in het hotel was van middelbare leeftijd en ouder. Voor jongelui is er niets te doen. Het enige minimale minpuntje voor wat betreft de kamer was, dat er geen minibar aanwezig was, maar de supermarktwas op loopafstand.Wij hebben een geweldige vakantie gehad ondanks het niet al te beste weer. Als je van een rust en varen houdt, kun je niet beter zitten.

Hotel Milan E Speranza Au Lac info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.5 km