Hotel Lido La Perla Nera

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lido La Perla Nera voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lido La Perla Nera in het Nederlands

Prima betaalbaar hotel

A. van der Helm
29-9-2016

Prima hotel en vriendelijk personeel.

Wij vonden de bedden iets te hard (persoonlijk natuurlijk). Dit gezegd tegen de receptie en binnen een kwartier kwamen ze met een extra matras wat op het bed werd gelegd. Goeie service dus. Voor het parkeren is iets minder ruimte en daarom worden de auto's dubbel achter elkaar gezet en willen zij je autosleutel hebben zodat ze kunnen verplaatsen als het nodig is. Naar Stresa een leuke wandeling van een kwartiertje. Ontbijt oke voor ons.

zeer goed

robert c
7-7-2016

mooie kamers,goed gelegen

geen aanrader

Kaspers
28-9-2010

Hebben hier 1 nachtje geslapen omdat in Stresa alle hotel vol waren. Het is een heel erg ouderwets hotel met een binnen zwembad wat vies en ijskoud is. Verder is het ontbijt matig maar de kamers wel schoon. Je zit wel gelijk aan het meer waar je de boot kan pakken naar Isolabella (daar moet je zijn geweest)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido La Perla Nera in Stresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido La Perla Nera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.