Hotel Lido La Perla Nera

HotelWeer vandaag33°19°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Lido La Perla Nera voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Lido La Perla Nera in het Nederlands

Prima betaalbaar hotel

A. van der Helm
29-9-2016

Prima hotel en vriendelijk personeel.

Wij vonden de bedden iets te hard (persoonlijk natuurlijk). Dit gezegd tegen de receptie en binnen een kwartier kwamen ze met een extra matras wat op het bed werd gelegd. Goeie service dus. Voor het parkeren is iets minder ruimte en daarom worden de auto's dubbel achter elkaar gezet en willen zij je autosleutel hebben zodat ze kunnen verplaatsen als het nodig is. Naar Stresa een leuke wandeling van een kwartiertje. Ontbijt oke voor ons.

zeer goed

robert c
7-7-2016

mooie kamers,goed gelegen

Hier kann man Italien echt erleben

Fam. Lehmann, Bad-Freienwalde
17-3-2011

Wir waren im August 2010 in Stresa.Hotel ist super gelegen, sehr ruhig. Auf der

Liegewiese(nur von Hotelgästen zugänglich) Erholung pur.

Der Weg in die Altstadt verläuft immer unmittelbar am See entlang, sehr gepflegt.

Die Altstadt sehr schön "italienisch",pittoreske Gassen, ein wunderschöner Markt-

platz lädt zum Verweilen ein.Ein Flair an das wir uns bis heute gern erinnern.

Negativ sind nur die Preise, Essen und Trinken wahnsinnig teuer. Das ist wohl

der recht prominenten Lokation geschuldet.

Trotzdem fahren wir als Italienfans bestimmt noch mal dahin.

geen aanrader

Kaspers
28-9-2010

Hebben hier 1 nachtje geslapen omdat in Stresa alle hotel vol waren. Het is een heel erg ouderwets hotel met een binnen zwembad wat vies en ijskoud is. Verder is het ontbijt matig maar de kamers wel schoon. Je zit wel gelijk aan het meer waar je de boot kan pakken naar Isolabella (daar moet je zijn geweest)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido La Perla Nera in Stresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido La Perla Nera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lido La Perla Nera scoort een 7.83 uit 10 op basis van 4 reviews.