Hotel Della Torre

Weer vandaag7°-1°
Hotel Della Torre
7,9

50 reviews over Hotel Della Torre in het Nederlands

Prima hotel maar matige parkeermogelijkheden

Marcel Couwenberg,
11-8-2018

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Minder is het parkeren. Er zijn naast het hotel genummerde parkeerplaatsen beschikbaar voor 7€ per dag. Voor een week gehuurd maar na 3 dagen stond er iemand anders. Daar doen ze niets aan. Vlak er naast mogen auto.s gratis staan wat alles zeer krap maakt.Mocht wel in de parkeergarage staan maar toch. Uitchecken ging ook moeizaam omdat we de drankbon van iemand anders moesten betalen.

Mooi, goed verzorgd hotel bij Lago Maggiore

H. Smits,
25-7-2017

Goed uitziend en verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel! Uitgebreid ontbijtbuffet. Zorg wel bij het boeken dat je kiest voor een iets duurdere kamer: met uitzicht op het meer Lago Maggiore! Ga je voor de junior suite: deze is helemaal geweldig (zeer ruime kamer, grote kast, royale badkamer met ligbad met jetstream. Leuk balkon met geweldig uitzicht op het meer en raam/pui voorzien van rolluik. Automatische airco van 16.00 - 08.00 uur is echt wel heerlijk bij zwoele avonden/nachten. Handdoekservice (tegen borg) bij het zwembad. Voldoende ligbedden voor dit middelgrote hotel. Parkeergelegenheid buiten bij het hotel is gratis. Echter in onderliggende parkeergarage tegen betaling! Helaas was ons dit niet helemaal duidelijk verteld. Gondellift naar Mottarone en boottochtmogelijkheden naar Boromeïsche eilanden en andere aan het Lago Maggiore gelegen toeristische plaatsjes op slechts enkele minuten lopen vanaf het hotel. Station is ook slechts op 5-10 minuten lopen vanaf hotel. Centrum Stresa is zeker 15-20 minuten lopen. Volop restaurantjes, winkeltjes, etc.

Minpuntje: muggen! Maar dit is persoonlijk. De een heeft er last van de ander niet. Hotel ligt aan drukke doorgaande weg.

Super hotel

Lindy,
13-6-2017

Via touroperator reis italie kwamen wij hier . Leuk hotel super kamer met balkon en ruime badkamer rolluiken en een balkon echt super ! Zwembad was ook erg goed schoon en mooie zonnebedden erbij . Beste hotel van heel de rondreis ! En het ontbijt was goed.

Kamer en avondeten goed.

Onze kamer lag aan de zijde van het treinverkeer dat vlakbij passeert. Venster openen of op terras zitten niet mogelijk door het helse lawaai van de trein. Ook 's nachts geen venster openen mogelijk. Airco functioneerde ook niet regelmatig zodat men dan toch soms een venster moest openen, helaas dan het treinlawaai erbij nemen. Nooit goed geslapen 's nacht.

Ontbijt redelijk. Avondeten goed.

Heerlijke vakantie gehad

Marlon Huijbers
13-8-2016

Wij hebben een heerlijke en relaxte vakantie gehad aan het mooie Lago Maggiore. Dit hotel met ruime kamer is goed gelegen op een kleine loopafstand van stresa. In stresa zelf zijn genoeg leuke restaurantjes te vinden. Het hotel ligt ook dichtbij de opstapplaats voor de boot naar de 2 eilanden. Tevens een mooi en verzorgd zwembad waar (toen wij er waren) altijd meer dan voldoende ligbedden vrij waren. Ook bij het ontbijt alles goed verzorgd en genoeg keuze. Ga vooral ook met de auto of kabelbaan (deze was bij ons helaas gesloten) naar het puntje van de Mottarone voor een adembenemend uitzicht en de rodelbaan van Alpyland.

Fijn hotel met een heerlijk zwembad.

Germaine Ligthart
23-7-2016

Leuk hotel! Kamers zijn een beetje oudbollig ingericht, maar dat past wel bij de rest van Stresa. Alles ademt daar de rijkdom van weleer. Je kunt goed zien dat het vroeger echt een badplaats voor de rijken was. Let op! Er rijdt een trein achter het hotel langs ('s nachts heel vaak). Aan de voorkant van het hotel heb je minder last, maar je hoort m wel. Stresa is een heel leuk plaatsje en dit hotel ligt op loopafstand. Wel 20 min lopen ipv de 10 min die beweert wordt. De gondel naar de bergtop en boten naar de Bormeïsche eilanden liggen op nog geen 5 min lopen. Wij hebben in het hotel alleen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat er genoeg leuke restaurants in de buurt zijn. Waren we blij om, want het restaurant oogt niet echt gezellig en er waren zoveel leuke restaurants. Ontbijt in het hotel was prima. Iedere dag heerlijke, dikke, zachte, schone handdoeken. Ook bij het zwembad! Zwembad is mooi en zeer schoon. De poolboys zijn ontzettend aardig en servicegericht.

J.van Jeveren
25-6-2016

Het hotel is prachtig gelegen, dicht bij het lago Maggiore en dichtbij de steiger, voor de boot naar de Borromee eilanden. De kamers zijn heel schoon en prima verzorgd. De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De keuken is uitstekend, een prima ontbijtbuffet en 's avonds een drie gangen Keuzemenu. Parkeergarage (tegen betaling) voor de auto, of gratis voor het hotel parkeren (Op hotelgrond). Minpuntje, het hotel ligt aan de doorgaande weg (wat geluid) en drankjes kunnen niet afgerekend worden, per dag, maar je wordt verplicht, om de drankjes aan het einde van het verblijf af te rekenen. Rekening kan behoorlijk oplopen !!!

Fijn hotel voor een paar dagen ( korte vakantie)

mevrouw Habets
24-6-2015

Goed gelegen voor uitstapjes aan het lago majoire te maken.

voor herhaling vatbaar

jessy aneca
3-8-2014

Heerlijke tijd gehad tijdens ons verblijf in Hotel Della Torre. Verzorgde keuken (typische Italiaanse gerechten), zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, proper zwembad, goeie ligging vlak bij het meer en dicht bij de wandelpromenade langs het meer, wandelafstand van Stresa... . Er is ook gratis privé-parkeergelegenheid (of garage € 7,0). Kleine fitnessruimte maar met een SUPER 360° panoramisch uitzicht!

Goed hotel nabij Strese

roland_thys
13-5-2014

Mooie accommodatie, klantvriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt en avondmaal van goede kwaliteit met keuzemogelijkheid 's avonds.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Della Torre in Stresa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Della Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.