Hotel Astoria

ItaliëPiemontStresa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Astoria voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 7 reviews

8.6FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Astoria

• 9Mo04-01-2021

Fantastisch Hotel

Geweldig hotel, heerlijk eten, zowel ontbijt als diner. super personeel, zeer vriendelijk en niets is teveel. Kamer niet groot, maar echt italiaans gezellig en brandschoon. Statig hotel, mensen maken zelfs foto's van het hotel. Zwembad wat klein, maar heerlijke ligbedden en badhandoekservice. Zeer goede ligging, dicht bij het stadje, ongeveer 500 meter. Je kunt je auto bij het hotel parkeren. Tip neem een zeezicht kamer, echt geweldig!!

• 9Corbeels19-07-2010

Aanrader als verblijf aan het lago maggiore

Zeer aangenaam hotel met prachtige ligging, vlak aan het meer slechts gescheiden door de straat en fantastisch zicht op de Borromese eilanden ! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft maar weinig parkeerplaats maar dit lossen zij op door je wagen in een ondergrondse garage te plaatsen. We hebben er éénmaal gegeten : lekkere en verzorgde gerechten. Het ontbijt is echter op zijn Italiaans en niet echt een 4-sterren hotel waardig (weinig keuze, fruit uit dozen,...). Kamer was prima en met goed functionerende airco. Centrum op wandelafstand langs een aangenaam pad langs het meer, gezellige cafeetjes vlak aan het meer aan de overkant van het hotel en aanlegplaats van de bootjes om de eilanden te bezoeken vlakbij. We hadden er een prachtige vakantie !

• 8fam Antonis14-08-2008

mooi hotel in prachtige omgeving

Wij logeerden met ons twee zoontjes in Astoria eind juli voor vijf nachten. Het hotel ligt vlak bij het centrum en het meer. Ideaal om uitstapjes te doen. Tegenover het hotel een geweldige bar met jazzmuziek aan de oever van het meer. Vriendelijke bediening, ook tegenover onze kinderen! Het personeel doet er heel erg hun best. De tuin is klein maar mooi aangelegd. Het is er leuk vertoeven aan het zwembad maar niet voor een ganse dag. Wij maakten in de voormiddag meestal een uitstap. Er verblijven zowel koppels van alle leeftijden als gezinnen met kinderen. Toch vonden wij het er over het algemeen rustig. Het eten was heel lekker en voldoende (voorgerecht, hoofdgerecht, kaas en dessert; 1x per week uitgebreid buffet), met voldoende keuze. Bediening in het restaurant is prima! Rustige sfeer. Drank zeker niet overdreven duur. Onze (familie)kamer was ruim, 4 goede bedden en nog voldoende plaats over. Het was een heerlijke vakantie!

• 7G en J.08-08-2008

Hotel absoluut geen 3 sterren waard!!!!

Wij waren in dit hotel 10 dg. begin juli 2008. De ligging is prima,de kamers worden redelijk gepoetst, maar dat is ook alles. Ontbijt: buiten alle proportie: droog brood, zelfs geen chocopasta op het brood voor kinderen, fruitsap uit dozen, fruit uit dozen, fabriek-achtige croissants, zeer mager ontbijt "buffet"???. Eten 's avonds: kwalitatief goed, maar kwantitatief veel te weinig. Een volwassen persoon staat met honger op van tafel. Wij zagen regelmatig 's avonds mensen met dozen pizza het hotel binnenwandelen. Bij deegwaren werd gemalen kaas gegeven, maar de kelner stond te wachten om de kom met de kaas snel af te nemen om aan de volgende tafel te geven. Hetzelfde gebeurde met de menu's. Geen animatie, niets te beleven in het hotel. Stresa zelf: weinig te beleven. Enkel goed voor bejaarde personen, zeker niet voor kinderen. Zwembad: niet erg hygiënisch.

• 9Frieda06-08-2008

Prachtige ligging langs het meer

We hebben zeer mooie vakantie gehad in dit hotel. Het hotel heeft een schitterend uitzicht op het meer, ligt vlakbij het centrum van Stresa. Het zwembad was niet erg groot, maar voldoende voor het aantal gasten. Meestal voldoende ligstoelen. Het personeel was steeds vriendelijk. Er was gratis parkeerplaats bij het hotel.

• 8van den Eerenbeemt05-05-2008

Hotel ligt SUPER, aan het meer, vlakbij het centrum. Kamers prima. Wel een beetje chique, maar dat is bijna alles in Stresa. Verder een prachtige omgeving, mooie bergen en mooie huizen. Wij zijn er een week geweest maar we hadden het er nog wel langer volgehouden! Er is veel te zien in de omgeving.

• 10Marc Vanhee22-06-2007

Zeer goed en net hotel. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend eten met een grote keuze bij het diner. Schitterend gelegen vlak aan het meer.

Hotel Astoria info

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals