Bed and Breakfast Villa Desasi

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

84 reviews over Bed and Breakfast Villa Desasi

• 8remijn20-07-2012

mooi gezellig bed en breakfast

Villa Desasi ligt in het mooie Piemonte. De kamers zijn zeer ruim en netjes. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie dorpjes in de buurt en een riviertje waar je relaxen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Eric Nijpels19-06-2012

Bijtank vakantie

Indrukwekkende villa midden in de natuur. Je blijft er na kijken en nieuwe dingen zien. je moet wel van autorijden houden met veel bochten. Daar tegenover staan vele vergezichten. Ria en Carlo laten je direct voelen dat je thuis bent. Je komt direct tot rust. Eens temeer doordat je vrijwel geen media verbindingen hebt. Ze hebben een mooi lijstje aan eetgelegenheden die meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken. Eten bij de Italianen aan tafel tegen zeer goede prijzen. We hebben lang niet meer zo genoten van een simpele pizza. Daarnaast heeft Carlo meerdere tips voor de omgeving te bekijken. En hij zegt niets te veel. We zijn telkens verrast door hetgeen we tegenkwamen. De kamers zijn heerlijk ruim, stevige matrassen, heerlijk stil. "s ochtend bij lekker weer in de fijne tuin ontbijten, daarna met een boek en een kop koffie verder genieten.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0Ronald & Renate02-06-2012

Mooiste huis ooit

Genoten van een geweldig verblijf met goede vrienden. Huis, omgeving en de zeer gastvrije eigenaren Carlo en Ria zijn in perfecte harmonie. Het prachtige 17e eeuwse pand met de zeer sfeervolle inrichting gaven het verblijf meteen een vliegende start. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Marc & Christiane24-05-2012

Deze B & B is echt een aanrader

B&B Villa Desasi is een echte aanrader als startplaats om deze mooie streek tussen Piemonte en het aangrenzende Ligurië te ontdekken. Je verblijft er in een eeuwenoud met stijl gerestaureerde woning, midden in een prachtige natuurlijke omgeving. Danzij sympatieke Carlo en Ria (gastheer/gastvrouw) voelden we ons in deze gezellige B&B vanaf het eerste moment op ons gemak. Elke dag tijdens ons verblijf begon met een heerlijk ontbijt, waarna we een keuze konden maken uit tal van interessante tips om zo de mooie omgeving te ontdekken tot Genua toe, en de bloemenriviera van het aangrenzende Ligurië. Indien we dit wensten werd 's avonds als service, zelfs voor ons een plaatsje gereserveerd in de lekkerste kleine bar/resto's in de omgeving, die ons waren aanbevolen. Echt de perfecte B&B !!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10Guy en Greta 21-05-2012

om nooit te vergeten

Met mijn echtgenoot en onze vrienden beleefden we een heerlijke, onvergetelijke vakantie in Piemonte. De belangrijkste factor was ons logement, een fantastische B&B, Villa Desasi, met hele fijne gastvrouw en gastheer, Ria en Carlo. Ze zorgden ervoor dat we ons thuis voelden, we kregen een heerlijk ontbijt van Ria en Carlo hielp ons met het ontdekken van de streek. Het huis is heel mooi en autenthiek, clean sanitair , de bedden heerlijk en de kamers heel ruim en romantisch. De stilte die er heerst laat het gezang van de vogels tot hun recht komen. En Benji.... is de liefste, best opgevoede en mooiste hond ter wereld. Maar vooral de warme hartelijkheid van beiden deed ons deugd. Voor wie Piemonte wil verkennen, een ideale uitvalsbasis.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Dick Lampe21-12-2011

La Dolce Vita

Carlo en Ria hebben een klein wonder tot stand gebracht met villa Desasi. Kijk maar eens naar de foto's van hoe het was en hoe het nu is. Ruime, comfortabele slaapkamers, prima bedden en sanitair, en elke kamer een unieke eigen sfeer. Alleen al het gebouw en zijn bijzondere geschiedenis zijn de reis waard. Je merkt daarnaast aan alles dat gastvrijheid hier met hoofdletters wordt geschreven. Ria kookt heerlijk, en Carlo zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Behalev de tuin/terras dat direct aan het huis ligt, is er vlak naast het huis een aparte tuin, een heerlijke plek om te zonnen of te relaxen, en ook kinderen kunnen daar fijn spelen. Ook het riviertje (3 min lopen) met keienstrandje is een heerlijk plek om te relaxen of (voor kinderen) om lekker te spelen en avonturen te beleven. Kortom, Villa Desasi is een heerlijke plek, een absolute aanrader als je een liefhebber bent van la dolce vita!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Oskar, Wendy, Tess en Sofie07-09-2011

Wat een fantastische plek!

Wij zijn hier in augustus (2011) "per ongeluk" terechtgekomen. Toen we er aankwamen waren we onze pech snel vergeten. Wat een geweldige plek met zeer hartelijke eigenaren. Ook de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. In 1 woord geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Niels en Nelleke02-09-2011

Je kunt eigenlijk wel zeggen: Perfect!

We zijn 6 nachten in villa desasi geweest. Voor ons is dit meestal voldoende voor één locatie maar hier konden we zeker nog wel een aantal dagen verblijven. Mooie omgeving, veel te doen en te zien. Carlo weet veel van de omgeving en heeft heel veel tips en routes. Vervelen hoef je je niet en als je lekker wilt relaxen zijn er ook enorm veel mogelijkheden. We hebben een aantal keer bij Ria en Carlo gegeten. Heerlijke gerechten worden er door Ria gemaakt!
    Praktische informatie: De bedden liggen erg goed (ook als je lang bent kun je er ruim in liggen), de faciliteiten zijn uitstekend en het ontbijt is heerlijk! Groeten Niels en Nelleke

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Cees en Madelène29-08-2011

Een vakantie om nooit meer te vergeten, zo mooi

Wij hebben 10 hele fijne overnachtingen gehad in Villa Desasi met zijn prachtige omgeving in Piemonte. Ria en Carlo ontvangen hun gasten met warmte en zijn zeer gastvrij. Ria kan heerlijk koken en elke maaltijd is dan ook weer een verrassing. Carlo weet van alles te vertellen over Piemonte waardoor wij veel van de omgeving hebben kunnen zien. Gelukkig nog lang niet alles zodat wij volgend jaar graag weer terug kunnen komen. Wij boeken al een aantal jaren B&B maar zo`n mooie kamer als in Villa Desasi hebben wij nog nooit meegemaakt. Wil je genieten van Piemonte maar wil je ook rust dan is dit echt een aanrader. Bedankt, Cees en Madelène

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Arda Roseboom18-08-2011

Fantastisch verblijf in prachtig historisch pand.

Grandioze ontvangst door Ria en Carlo en onvergetelijk - zeer gastvrij - verblijf in bed&breakfast-accommodatie "Villa Desasi" in Squaneto, Spigno Monferrato. Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2011

9 tips over Bed and Breakfast Villa Desasi

• C.v.d.Heide, 14-07-2013 Rapporteren

De aanbevelingen van Carlo zijn top,hele leuke eet gelegenheden met div. specialiteiten. wij vonden de pizzeria in Dego perfecte met smaakvolle pizza's en geweldige toetjes,Vriendelijk personeel voor een zeer voordelige prijs kwaliteit gemiddeld 15 euro pp. de andere restaurant rekenen gemiddeld zo'n 30 euro voor een 3 gangen menu. Incl wijn. Om een goede indruk van Piemonte te krijgen is een verblijf van tenminste 4 a 5 dagen aan te raden.

• Alex Langenkamp, 14-08-2013 Rapporteren

Vraag Carlo naar tips voor uitjes en restaurants in de omgeving, dan weet je zeker dat je goed zit!

• Guy Eeckhout, 23-06-2013 Rapporteren

Carlo weet restaurantjes aan te duiden die qua prijs/kwaliteit verhouding top zijn. Voor het nachtleven moet je hier niet zijn tenzij je 's nachts graag een hert,vos of zwijn wil bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Desasi

Bed and Breakfast Villa Desasi info