Bed and Breakfast Villa Desasi

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

84 reviews over Bed and Breakfast Villa Desasi

• 10Emily19-11-2015

Heerlijk weer, heerlijke rust, heel gezellig...

Alles wat wij willen is er...zon rust ruimte gezellige mensen en lekker eten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10HannoSpanninga06-08-2015

Gastvrijheid met een hoofdletter G

Deze B&B staat in onze top 3. Carlo en Ria weten hoe ze hun gasten moeten ontvangen. Met bijzonder ruime kamers, goede bedden (heerlijk geslapen!), eigentijdse badkamers, alles piekfijn schoon, lekker ontbijt, mooie groene omgeving (bekijk ook het wit marmeren beeld van de school van Bernini in het kerkje). Teveel om op te noemen. We waren met onze volwassen kinderen en zijn verwend met onze verblijven onderweg. Toch wisten Carlo en Ria ons te verrassen. Zelfs met de vriendelijke prijs. Vraag vooral naar La Molina: als je op een bijzondere manier wilt pizza eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Meike198704-08-2015

Thuis in Italie!

Ons verblijf bij Villa Desasi was in één woord: heerlijk! Vanaf het moment dat wij aankwamen bij de accommodatie hebben Ria en Carlo alles gedaan om ons thuis te laten voelen. Niet enkel met een lekker welkomstdrankje en -hapje, een heerlijk ontbijt en een fijne kamer, maar ook door de persoonlijke aandacht, de geweldige tips in de omgeving en de gezelligheid in de avonduren. Wij zijn er helaas veel te kort geweest, maar komen zeker terug, voor zowel de omgeving als de villa!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Andre en Sandra21-12-2014

Blijft een aanrader

Na onze rondreis in Sardinie hebben wij voor de derde keer de Villa Desasi B&B van Carlo en Ria aangedaan. Het waren weer heerlijke dagen. De omgeving nog even prachtig, hun gastvrijheid hartverwarmend en de accommodatie en service heeft haar kwaliteit behouden. Deze B&B De Villa Desasi blijft een aanrader.

Andre en Sandra

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Marielle Griess21-08-2014

Als je de kans krijgt: ga dan hier overnachten!

Een B&B waarover alleen in superlatieven gesproken kan worden: heel gastvrij, super schoon, prachtig verbouwd pand, rustgevende omgeving, mooie inrichting, prima bedden, uitstekende douche, goede tips voor activiteiten, heerlijk ontbijt op een prachtig terras en fantastische eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Nelleke14-08-2014

Super B&B!!

2e keer dat we hier naar toe zijn gegaan voor een paar nachten. Het was weer een enorm succes. De eigenaren kennen de omgeving goed waardoor je heel makkelijk en snel bij de leuke dingen komt. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10mieke Kuipers13-08-2014

fantastich, gastvrij, lief, vriendelijk, schoon.

heel schoon, zeer gastvrij, lieve mensen, mochten we weer naar de omgeving gaan zijn wij weer in Villa Dessasi.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9San24-10-2013

Een heerlijke ontspannende plek

Villa Desasi is een mooi gerenoveerd herenhuis in Piemont. Fantastiche rustige (wandel)omgeving . De kamers zijn groot, fraai ingericht, schoon en fris en hangt een gezellige warme sfeer. Het ontbijt is goed verzorgd en heerlijk met vers fruit en broodjes. De eigenaren Carlo en Ria zijn zeer gastvrij en doen alles aan om je naar het zin te maken . Ook voor alle informatie betreffende de omgeving en daarbuiten kun je bij hun terecht. Het is voor ons de tweede keer dat wij hun villa aandoen. Zij verwelkomen je hartelijk en als oude vrienden. Een echte aanrader, een volgend bezoek zullen wij zeker niet nalaten.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Jeroen Merkx14-10-2013

FAntastische gastheer

Een gastheer die je wegwijs maakt in de omgeving en feilloos aanvoelt waar jij naar toe moet gaan. Hij weet uitstekend aan te sluiten bij de wensen van de gasten.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Alex Langenkamp14-08-2013

Helemaal geweldig

Zeer fijn verblijf gehad bij Carlo en Ria. De accommodatie is super met mooie ruime kamers en een geweldig ontbijt. We hebben heerlijk kunnen uitrusten in de geweldige privé tuin. Daarbij zijn Carlo en Ria geweldige gastheer en gastvrouw. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

9 tips over Bed and Breakfast Villa Desasi

• C.v.d.Heide, 14-07-2013 Rapporteren

De aanbevelingen van Carlo zijn top,hele leuke eet gelegenheden met div. specialiteiten. wij vonden de pizzeria in Dego perfecte met smaakvolle pizza's en geweldige toetjes,Vriendelijk personeel voor een zeer voordelige prijs kwaliteit gemiddeld 15 euro pp. de andere restaurant rekenen gemiddeld zo'n 30 euro voor een 3 gangen menu. Incl wijn. Om een goede indruk van Piemonte te krijgen is een verblijf van tenminste 4 a 5 dagen aan te raden.

• Alex Langenkamp, 14-08-2013 Rapporteren

Vraag Carlo naar tips voor uitjes en restaurants in de omgeving, dan weet je zeker dat je goed zit!

• Guy Eeckhout, 23-06-2013 Rapporteren

Carlo weet restaurantjes aan te duiden die qua prijs/kwaliteit verhouding top zijn. Voor het nachtleven moet je hier niet zijn tenzij je 's nachts graag een hert,vos of zwijn wil bekijken.

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Desasi

Bed and Breakfast Villa Desasi info