Bed and Breakfast Villa Desasi

9,5

70 reviews over Bed and Breakfast Villa Desasi in het Nederlands

Heerlijk ontspannend!

Anne Dries, 30-8-2017

Gelegen in een rustige omgeving, in een piepklein dorpje. Je hoort hier alleen de geluiden van de natuur: gefluit van vogels, in de verte het burlen van herten of het balken van een ezel. 's Morgens wordt er een lekker ontbijt opgediend door Carlo met vers fruit en vers sinaasappelsap! Nadien geeft hij je uitgebreide informatie over de buurt: bezienswaardigheden, lekkere adresjes om te eten...

We verbleven er een weekje in een prachtige kamer in een historisch pand: lekker koel van een warme dag, mooi ingericht en brandschoon!

Na een halfuurtje rijden kan je prachtige dorpjes, steden en het strand bezoeken. Lekkere restaurantjes op een tiental minuutjes rijden...we hebben ons geen minuut verveeld, integendeel. Een week is tekort om alles in de omgeving te bezoeken.

Absoluut een aanrader om met het authentieke Italië kennis te maken.

Anne

Geweldig aangenaam verblijf

Annie en Jan van den Heuvel, 4-9-2016

Onverwacht verbleven we drie nachten in villa Desasi van Carlo en Ria, een prachtig historisch 'palazzo' in Piemonte. Door de tips en adviezen van de eigenaren hebben we de omgeving veel beter leren kennen. Het vorstelijk ontbijt was telkens de start van een heerlijke dag in de groene heuvels. We genieten nog steeds na van de warme gastvrijheid.

Geweldige plek

Guler van der wekken, 20-6-2016

Natuur op zijn best je waant je in een totaal andere wereld rust

In combinatie met de accomodatie ,Fantastisch!

Ontvangst, verblijf en afscheid super gastvrij en vriendelijk

Wij gaan beslist terug

gastvrij in een rustieke omgeving

Mieneke en Henk, 17-6-2016

Ria en Carlo zijn een fantastisch gastvrij paar.

Ontvangst met wijn kaas en worst.

Schitterend ingerichte kamers brandschoon, heerlijk koel na een warme dag

Prima locatie om vanaf hier de Piëmonte te verkennen

Thuis in Italië - zonder haast- weg van de snelweg

Hans en Marja, 6-5-2016

Op een regenachtige dag was het welkom warm. Wat fijn om weer bij te praten onder het genot van een lekker glas Barbera!

Carlo en Ria weten wat er te doen is in de (wijde) omgeving van Squaneto en dat betekent dat we elke dag wel weer even onderweg waren: restaurants uitproberen (lunch, diner), wandelen (a piedi naar Montaldo en terug, ja echt waar!). Maar ook lekker in het zonnetje zitten lezen, genieten van de flitsbezoeken van vrienden en buren stonden op het vakantie menu.

Grazie mille!

Een fantastische plek. Schitterend uitzicht.

Wiemelink, 8-12-2015

Dit is de plek waar je, je onthaast. En je echt kunt relexen.

Kunt hi er heerlijke wandel en fietstochten (mountainbike & race fietsen) houden

Daarnaast zijn Dhr en mw Baccara -van Heezik, uitstekende gastvrouw/man.

Alles wat wij willen is er...zon rust ruimte gezellige mensen en lekker eten.

Gastvrijheid met een hoofdletter G

HannoSpanninga, 6-8-2015

Deze B&B staat in onze top 3. Carlo en Ria weten hoe ze hun gasten moeten ontvangen. Met bijzonder ruime kamers, goede bedden (heerlijk geslapen!), eigentijdse badkamers, alles piekfijn schoon, lekker ontbijt, mooie groene omgeving (bekijk ook het wit marmeren beeld van de school van Bernini in het kerkje). Teveel om op te noemen. We waren met onze volwassen kinderen en zijn verwend met onze verblijven onderweg. Toch wisten Carlo en Ria ons te verrassen. Zelfs met de vriendelijke prijs. Vraag vooral naar La Molina: als je op een bijzondere manier wilt pizza eten.

Thuis in Italie!

Meike1987, 4-8-2015

Ons verblijf bij Villa Desasi was in één woord: heerlijk! Vanaf het moment dat wij aankwamen bij de accommodatie hebben Ria en Carlo alles gedaan om ons thuis te laten voelen. Niet enkel met een lekker welkomstdrankje en -hapje, een heerlijk ontbijt en een fijne kamer, maar ook door de persoonlijke aandacht, de geweldige tips in de omgeving en de gezelligheid in de avonduren. Wij zijn er helaas veel te kort geweest, maar komen zeker terug, voor zowel de omgeving als de villa!

Blijft een aanrader

Andre en Sandra, 21-12-2014

Na onze rondreis in Sardinie hebben wij voor de derde keer de Villa Desasi B&B van Carlo en Ria aangedaan. Het waren weer heerlijke dagen. De omgeving nog even prachtig, hun gastvrijheid hartverwarmend en de accommodatie en service heeft haar kwaliteit behouden. Deze B&B De Villa Desasi blijft een aanrader.

Andre en Sandra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Desasi in Spigno Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Desasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Desasi scoort een 9.49 uit 10 op basis van 80 reviews.