Bed and Breakfast Villa Desasi

74 reviews over Bed and Breakfast Villa Desasi in het Nederlands

Buitengewoon fantastisch

M Gijssen
12-9-2018

Omdat we een ziek kindje hadden, moesten we stoppen met kamperen. We waren direct welkom bij Ria en Carlo en wat was het fijn om hier onverwacht een aantal dagen te verblijven. Fijn was het dat beiden Italiaans en Nederlands spreken, Carlo is met ons mee naar een arts gegaan om te vertalen.

Carlo en Ria hebben een hart van goud. TIjdens ons verblijf was niets hen te veel. We hebben zeer gewaardeerd dat ze zo voor ons klaarstonden. Hartverwarmend was het! De villa is verder buitengewoon mooi. De kamers zijn heel schoon en groot. Een lekker bed. En een prachtige idyllische tuin waar we de verse pruimen zo van de bomen konden eten. Met een klein kindje is het ontspannen om in Villa Desasi te verblijven! Het ontbijt elke dag was heerlijk. Elke dag weer anders met vers fruit! Niets dan lof, we komen graag nog eens terug!

Heerlijk tot rust gekomen, wat een fijne vakantie

Madelene & Cees van der Linden
7-8-2018

Wat was het weer fijn bij Carlo en Ria, warm en zeer hartelijk. Bijna een week mogen genieten van een schitterend pand en prachtige omgeving. Mooie, grote kamers, waar je tot rust komt.

Elke morgen een uitgebreid ontbijt, absoluut een aanrader als je tot rust wil komen en kennis wil maken met de leuke dorpjes, Carlo heeft ons verschillende tips gegeven wat er te zien of te doen is in het prachtige Piemonte, en waar de leuke restaurantjes te vinden zijn. Fantastisch, wij komen graag nog eens terug🌞

Ron en Karen
21-7-2018

Warm ontvangst met een heerlijk wijntje en lekkere hapjes, mooi verblijf voor een week in een prachtig pand en schitterende kamer. Goed ontbijt, service gericht,goede informatie voor uitstapjes in de omgeving, kortom een echte aanrader in een schitterende omgeving

Uitstekend

Henk en Bep
14-7-2018

Gastvrij ontvangen in fantastische BenB met ruime mooie kamer

Heerlijk ontspannend!

Anne Dries
30-8-2017

Gelegen in een rustige omgeving, in een piepklein dorpje. Je hoort hier alleen de geluiden van de natuur: gefluit van vogels, in de verte het burlen van herten of het balken van een ezel. 's Morgens wordt er een lekker ontbijt opgediend door Carlo met vers fruit en vers sinaasappelsap! Nadien geeft hij je uitgebreide informatie over de buurt: bezienswaardigheden, lekkere adresjes om te eten...

We verbleven er een weekje in een prachtige kamer in een historisch pand: lekker koel van een warme dag, mooi ingericht en brandschoon!

Na een halfuurtje rijden kan je prachtige dorpjes, steden en het strand bezoeken. Lekkere restaurantjes op een tiental minuutjes rijden...we hebben ons geen minuut verveeld, integendeel. Een week is tekort om alles in de omgeving te bezoeken.

Absoluut een aanrader om met het authentieke Italië kennis te maken.

Anne

Geweldig aangenaam verblijf

Annie en Jan van den Heuvel
4-9-2016

Onverwacht verbleven we drie nachten in villa Desasi van Carlo en Ria, een prachtig historisch 'palazzo' in Piemonte. Door de tips en adviezen van de eigenaren hebben we de omgeving veel beter leren kennen. Het vorstelijk ontbijt was telkens de start van een heerlijke dag in de groene heuvels. We genieten nog steeds na van de warme gastvrijheid.

Geweldige plek

Guler van der wekken
20-6-2016

Natuur op zijn best je waant je in een totaal andere wereld rust

In combinatie met de accomodatie ,Fantastisch!

Ontvangst, verblijf en afscheid super gastvrij en vriendelijk

Wij gaan beslist terug

gastvrij in een rustieke omgeving

Mieneke en Henk
17-6-2016

Ria en Carlo zijn een fantastisch gastvrij paar.

Ontvangst met wijn kaas en worst.

Schitterend ingerichte kamers brandschoon, heerlijk koel na een warme dag

Prima locatie om vanaf hier de Piëmonte te verkennen

Thuis in Italië - zonder haast- weg van de snelweg

Hans en Marja
6-5-2016

Op een regenachtige dag was het welkom warm. Wat fijn om weer bij te praten onder het genot van een lekker glas Barbera!

Carlo en Ria weten wat er te doen is in de (wijde) omgeving van Squaneto en dat betekent dat we elke dag wel weer even onderweg waren: restaurants uitproberen (lunch, diner), wandelen (a piedi naar Montaldo en terug, ja echt waar!). Maar ook lekker in het zonnetje zitten lezen, genieten van de flitsbezoeken van vrienden en buren stonden op het vakantie menu.

Grazie mille!

Een fantastische plek. Schitterend uitzicht.

Wiemelink
8-12-2015

Dit is de plek waar je, je onthaast. En je echt kunt relexen.

Kunt hi er heerlijke wandel en fietstochten (mountainbike & race fietsen) houden

Daarnaast zijn Dhr en mw Baccara -van Heezik, uitstekende gastvrouw/man.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Desasi in Spigno Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Desasi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.