Bed and Breakfast Villa Desasi

84 reviews over Bed and Breakfast Villa Desasi

• 2018
    10M Gijssen12-09-2018

Buitengewoon fantastisch

Omdat we een ziek kindje hadden, moesten we stoppen met kamperen. We waren direct welkom bij Ria en Carlo en wat was het fijn om hier onverwacht een aantal dagen te verblijven. Fijn was het dat beiden Italiaans en Nederlands spreken, Carlo is met ons mee naar een arts gegaan om te vertalen. Carlo en Ria hebben een hart van goud. TIjdens ons verblijf was niets hen te veel. We hebben zeer gewaardeerd dat ze zo voor ons klaarstonden. Hartverwarmend was het! De villa is verder buitengewoon mooi. De kamers zijn heel schoon en groot. Een lekker bed. En een prachtige idyllische tuin waar we de verse pruimen zo van de bomen konden eten. Met een klein kindje is het ontspannen om in Villa Desasi te verblijven! Het ontbijt elke dag was heerlijk. Elke dag weer anders met vers fruit! Niets dan lof, we komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Madelene & Cees van der Linden07-08-2018

Heerlijk tot rust gekomen, wat een fijne vakantie

Wat was het weer fijn bij Carlo en Ria, warm en zeer hartelijk. Bijna een week mogen genieten van een schitterend pand en prachtige omgeving. Mooie, grote kamers, waar je tot rust komt. Elke morgen een uitgebreid ontbijt, absoluut een aanrader als je tot rust wil komen en kennis wil maken met de leuke dorpjes, Carlo heeft ons verschillende tips gegeven wat er te zien of te doen is in het prachtige Piemonte, en waar de leuke restaurantjes te vinden zijn. Fantastisch, wij komen graag nog eens terug🌞

• 10Ron en Karen21-07-2018

Warm ontvangst met een heerlijk wijntje en lekkere hapjes, mooi verblijf voor een week in een prachtig pand en schitterende kamer. Goed ontbijt, service gericht,goede informatie voor uitstapjes in de omgeving, kortom een echte aanrader in een schitterende omgeving

• 10Henk en Bep14-07-2018

Uitstekend

Gastvrij ontvangen in fantastische BenB met ruime mooie kamer

• Oude reviews

9Anne Dries30-08-2017

Heerlijk ontspannend!

Gelegen in een rustige omgeving, in een piepklein dorpje. Je hoort hier alleen de geluiden van de natuur: gefluit van vogels, in de verte het burlen van herten of het balken van een ezel. 's Morgens wordt er een lekker ontbijt opgediend door Carlo met vers fruit en vers sinaasappelsap! Nadien geeft hij je uitgebreide informatie over de buurt: bezienswaardigheden, lekkere adresjes om te eten... We verbleven er een weekje in een prachtige kamer in een historisch pand: lekker koel van een warme dag, mooi ingericht en brandschoon! Na een halfuurtje rijden kan je prachtige dorpjes, steden en het strand bezoeken. Lekkere restaurantjes op een tiental minuutjes rijden...we hebben ons geen minuut verveeld, integendeel. Een week is tekort om alles in de omgeving te bezoeken. Absoluut een aanrader om met het authentieke Italië kennis te maken.

Anne

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Annie en Jan van den Heuvel04-09-2016

Geweldig aangenaam verblijf

Onverwacht verbleven we drie nachten in villa Desasi van Carlo en Ria, een prachtig historisch 'palazzo' in Piemonte. Door de tips en adviezen van de eigenaren hebben we de omgeving veel beter leren kennen. Het vorstelijk ontbijt was telkens de start van een heerlijke dag in de groene heuvels. We genieten nog steeds na van de warme gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Guler van der wekken20-06-2016

Geweldige plek

Natuur op zijn best je waant je in een totaal andere wereld rust In combinatie met de accomodatie ,Fantastisch! Ontvangst, verblijf en afscheid super gastvrij en vriendelijk Wij gaan beslist terug

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Mieneke en Henk17-06-2016

gastvrij in een rustieke omgeving

Ria en Carlo zijn een fantastisch gastvrij paar. Ontvangst met wijn kaas en worst. Schitterend ingerichte kamers brandschoon, heerlijk koel na een warme dag Prima locatie om vanaf hier de Piëmonte te verkennen

Zakelijk gereisd in juni 2016

• 10Hans en Marja06-05-2016

Thuis in Italië - zonder haast- weg van de snelweg

Op een regenachtige dag was het welkom warm. Wat fijn om weer bij te praten onder het genot van een lekker glas Barbera! Carlo en Ria weten wat er te doen is in de (wijde) omgeving van Squaneto en dat betekent dat we elke dag wel weer even onderweg waren: restaurants uitproberen (lunch, diner), wandelen (a piedi naar Montaldo en terug, ja echt waar!). Maar ook lekker in het zonnetje zitten lezen, genieten van de flitsbezoeken van vrienden en buren stonden op het vakantie menu. Grazie mille!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Wiemelink08-12-2015

Een fantastische plek. Schitterend uitzicht.

Dit is de plek waar je, je onthaast. En je echt kunt relexen. Kunt hi er heerlijke wandel en fietstochten (mountainbike & race fietsen) houden Daarnaast zijn Dhr en mw Baccara -van Heezik, uitstekende gastvrouw/man.

Gereisd in juni 2015

Bed and Breakfast Villa Desasi info