Appartement Locanda dell'Arte

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag4°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Locanda dell'Arte voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prachtige plek midden in de heuvels van Piemonte. Vandaaruit veel mogelijkheden om te bezichtigen.

Een plek om bij te komen. Geen plek voor jonge kinderen. Zeer attente mensen,die er alles aan doen om je het zo comfortabelmogelijk te maken.

Wij hebben genoten en gaan zeker terug.

Kenmerken
Airco
Speeltuin
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Appartement Locanda dell'Arte in het Nederlands

Een plek om te rlaxen en bij te komen

M. de Rijke
3-8-2009

Wij hebben genoten en gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Locanda dell'Arte in Solonghello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Locanda dell'Arte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.