Camping Solcio ***

8,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag8°-1°

76 reviews over Camping Solcio in het Nederlands

Geweldige vakantie op top-locatie!

Philip D'Hollander, 25-1-2018

Camping Solcio is zeer goed en rustig gelegen, vlak aan het meer. Je wandelt vanuit je stacaravan of eigen camper recht het water in als je wilt. Er is veel te beleven in de buurt, zowel voor de sportievelingen (fietsen, wandelen, watersport) als voor de cultuurliefhebber.

Het personeel van de camping is altijd vriendelijk en behulpzaam en alles wordt dagelijks zeer proper gehouden.

Voor kinderen is het er perfect veilig met voldoende toezicht. Er zijn ook miniclub activiteiten overdag en 's avonds.

Het restaurant op de camping is ook geweldig. Wij aten er quasi dagelijks. Zowel de bediening als de kwaliteit waren uitmuntend. Het personeel spreekt meerdere talen en de menu is ook in vier talen beschikbaar. Veruit één van mijn favoriete Italiaanse restaurants (met een topteam in de keuken).

Een absolute aanrader, zeker met kinderen!

Andre, 13-1-2018

Ligging en de campingplaatsen

Ontspannen!

Nele Coninx, 13-10-2017

Fijne familiecamping! Gezellige familiale sfeer!

Restaurant waar je heerlijk kan eten!

Erg proper sanitair!

Camping ligt aan Lago maggiore. Een privé zandstrand met ligzetels en mogelijkheid tot waterfietsen!

Absolute rust op de camping vanaf 22u.

Genieten is hier het sleutelwoord!

We komen terug!

Top locatie!

Didier slee kx, 13-10-2017

Top bestemming, heel kind vriendelijk, een restaurant zoals deze vind je niet veel!!

Zeker eens de vakantie waard!!

leuke plek

veronique, 13-10-2017

Heel vriendelijk personeel. Top locatie .

Super! Dit geloof je niet!

Coninx, 16-8-2017

2 weken op de camping...

heerlijke vakantie gehad!

Het warme weer kon de pret niet bederven! Het frisse water zorgde voor een perfecte afkoeling! De camping voorziet voldoende ligstoelen aan het privé-strand. Ook waterfietsen zijn ter beschikking.

Het restaurant verbonden aan de camping biedt een gevarieerd menu. Vriendelijke bediening! Ook afhalen is mogelijk.

Kinderen kunnen terecht in de kidsclub, tennis, paardrijden, volleybal.

Sanitair is opvallend proper. 's avonds kan je genieten van circus, modeshow, stuntmannen,... leuk voor de hele familie!

's Avonds straalt de Camping een enorme rust uit. Er heerst een gezellig sfeertje. Aangename huiselijke geluiden... geen lawaai of overlast.

Een aanrader! Wij komen terug! 😊

Op zich prima

robin1989, 6-8-2017

Dubbel gevoel over deze camping, zonder te reserveren gaan zoeken en maakt een goede indruk. Het is levendig, ligt direct aan het meer met ligbedjes, redelijk goed restaurant. Wij zaten echter recht tegenover de receptie, naast een toch wel wat drukke weg. Ook werd er daar al vanaf vroeg in de morgen met een busje heen en weer gereden. Hierdoor is het geheel toch wat onrustig. Daar komt bij dat de camping pal naast een kerk ligt die regelmatig van zich laat horen.

Strandje aan het meer is lekker, wel kiezeltjes maar ligt mooi, helder water. Supermarkt op de hoek, goed te betalen. Plekken zijn aan de krappe kant, sanitair is netjes en schoon. De camping is niet al te groot.

Vreemd detail: toen wij kwamen konden we ook uit 4 plekjes op een soort sportveld om de hoek kiezen, aan het eind van onze week stonden hier wel 15 mensen. We hebben het idee dat ze tegen iedereen die wil komen ja zeggen en je eventueel op dat open sportveld zetten. Daar weinig tot geen schaduw, echt een sportveld. Ook mensen die vooraf gereserveerd hadden werden daar neer gezet. Wij vonden dit wat vreemd. Ook de ontvangst op de receptie is niet heel hartelijk. Al met al een dubbel gevoel over deze camping

Leuke kindvriendelijke camping

Leo Gerdes, 14-7-2017

Kleine camping.

Heel sociaal en gezellig. Plekken niet al te groot.

Mooie camping, mooie ligging en prima sanitair

Denskes, 30-5-2017

Norse mensen aan de receptie....spijtig

rustige familiecamping

myriam, 7-1-2017

mooi gelegen aan het meer, vlak met gras, goed en schoon sanitair. Goede bereikbaarheid van diverse plaatsjes.

Minder goed, is de kwaliteit van het restaurant, beetje norse campingeigenaar. Als je het voordeel van de ACSI hebt, kun je alleen cash betalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Solcio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Solcio in Solcio (Lesa) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Solcio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Solcio scoort een 8.44 uit 10 op basis van 81 reviews.