Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte ****

Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte ****

Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte

Weer vandaag2°-4°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Principi di Piemonte voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte in het Nederlands

Mooi hotel op een bijzondere locatie

Frank den Hoed, 2-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel op een bijzondere locatie. Wel even afwachten hoe de nieuwe eigenaren met hun klanten omgaan. Wij hadden een groepsboeking gedaan voor september 2007. Toenmalige eigenaren lieten ons een paar weken voor tijd weten dat we niet meer konden komen omdat het hotel in de verkoop ging. De door ons gedane aanbetaling hebben we ondanks herhaalde toezeggingen nooit meer teruggezien. Toch jammer.

Dit hotel heeft wat ons betreft recht op een positief verhaaltje. Al weer een tijdje terug zijn we hier 2-maal op wintersport geweest. Een superromantische locatie, dit oude buitenhuis/kasteel van Agnelli. Prima kamers en uitstekend eten, maar vooral de sfeer en de ligging in een mooi gebied maken het helemaal af.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte in Sestrière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Principi di Piemonte scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: