Hotel Granbaita

We hebben een aantal aanbieders voor Granbaita voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Granbaita in het Nederlands

Goede service en lekker eten

veluwestraat
14-6-2014

Prima hotel. Schoon en lekker ontbijt en avondeten. Rolstoelvriendelijk en een speeltuin voor de kinderen. Het ligt wel bij een bedrijventerrein. Ligging is wat minder, maar wel een perfecte plek. Goede airco en 2 km van station.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Granbaita in Savigliano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Granbaita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.