Chalet

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Chalet Rifugio Ciao Pais in het Nederlands

Voldeed aan verwachtingen, eten boven verwachting

maartenvandijk
25-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tickets Adam Turijn. Een autootje was het goedkoopst. De afhandeling was vlot. Rijden naar Sauze d’Oulx. Ongeveer 80 km. Van tevoren uit Nederland gebeld: Hoe komen we boven? De eigenaar Mirco heeft een sneeuwscooter met aanhanger voor bagage. Een Skidoo heet zo’n ding. Bij invallen van de schemering, als de pistes vrij zijn, naar boven. Een prachtig uitzicht. Volgende dag bij het kopen van de skipassen betaalden we eigenlijk te veel: lagergelegen pistes waren dicht en daardoor was het skigebied ook niet meer aaneengesloten. Geen wachtrijen en ons gebied strekte zich uit tot Sestriere. We konden kiezen van kaart. Een tot vier gangen was mogelijk. Het eten was serieus lekker. Ik nam een keer een kalkoenbout en een andere keer wild zwijn. Dat was super. Het was gemarineerd met een sterke drank en veel groene kruiden. Mals. Het ontbijt bood alles. Koffie was Italiaans goed. Mirco is de man van de wijnen. Hij heeft hele dure wijnen, wijn was een liefhebberij van hem.

Gereisd Met vrienden in december 2013

Chalet info

• AdresVia Case Sparse 10050(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet Rifugio Ciao Pais

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Rifugio Ciao Pais in Sauze d'Oulx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Rifugio Ciao Pais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.