Hotel Miosotis

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°

Matig

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Miosotis voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Miosotis in het Nederlands

Eenvoudig, wel gemoedelijk, dichtbij piste.

EV
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eenvoudig hotel, netjes, hier en daar wat armoedig (radiatoren bijv.). Het personeel doet erg hun best. Eigenaresse spreekt goed engels. Het was er vaak nogal koud, vooral in eetzaal en (ongezellige) bar. Op de kamers na 15.00u wel warm genoeg. Eén keer wisseling handdoeken, maar geen extra zeep en badschuim. Douche/bad soms koud. Eten wisselend: soms lekker, keuze uit meerdere opties, authentiek italiaans. Ruim voldoende. De eerste dag was alles wat koud. Ontbijt eenvoudig. Een groot nadeel is de ernaast gelegen disco, die in onze week 3 nachten voor extreem lawaai zorgde. Neem oordoppem mee!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Skiën

• AdresPiazzale Miramonti 9 10050(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miosotis in Sauze d'Oulx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miosotis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.