Hotel La Terrazza

4,5

Matig

• Ligging t.o.v. pistes7,2

7 reviews over Hotel La Terrazza in het Nederlands

Een simpel hotel, goed voor een paar dagen

mevrouw den Haan
31-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Simpel hotel, goed voor een aantal dagen. Kamer is schoon, maar erg oudbollig. De douche is erg klein en de douchekop werkte niet goed. De ligging is perfect.

Geen succes, 30 jaar terug in de tijd

mevrouw Kok
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes1

Absoluut ongeschikt hotel voor mensen met astma of n stofallergie. Eten in dit hotel is echt smerig.

Geen goed hotel

mevrouw Bakker
30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen goed hotel, in alle eerlijkheid weet ik niet of de prijs die wij hebben betaald veel of weinig was aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb maar toch zou ik willen zeggen dat de kwaliteit van het hotel te wensen over liet. Kleine douches, ontbijt niet voldoende variatie.

Locatie, locatie, locatie

heer Riesthuis
3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vooral vanwege de locatie een perfect hotel. Vlak bij de skilift en skiverhuur. Goede voorziening voor opslag van ski's ed. Vlak bij het gezellige centrum van Sauze d'Oulx.

Het hotel zelf zou een opknapbeurt kunnen gebruiken met name de bedden zijn aan vervanging toe.

Prima skigebied, Hotel viel tegen

Peter
29-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er is waarschijnlijk al jaren niks meer gedaan aan dit Hotel. Kamers liggen er vervallen bij. Veel kamers waar de verwarming niet uit kon waardoor het snikheet was snachts. Eten viel eerste 2 dagen erg tegen.

Wel uitstekende ligging tov de piste.

Eenvoudig, lichtelijk gedateerd hotel

heer Snel
11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vroeg in het seizoen waren ze nog niet op gasten ingesteld. De temperatuur in de eetzaal, waar we dan ook als enigen zaten, was wat fris. Het eten was overigens uitstekend.

De schoonmaak van de kamers was goed, maar niet iedere dag waren er schone handdoeken. Bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam. 's avonds was er geen activiteit in het hotel, maar het nabijgelegen drop bood dit volop.

Ligging ten opzichte van de skilift is ideaal. Slechts een paar meter lopen

Rustig, schoon en vriendelijk hotel

Jan en Nel den Hartog
24-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het ligt heerlijk dicht bij de lift. Prachtig skigebied met hele mooie brede pistes

We hebben een aantal aanbieders voor La Terrazza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Terrazza in Sauze d'Oulx, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Terrazza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Terrazza scoort een 4.52 uit 10 op basis van 7 reviews.