Hotel Agriturismo Montegualdone

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Montegualdone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Agriturismo Montegualdone in het Nederlands

Fantastiche plek!

Simone_Willem
20-5-2014

Prachtige plaats! Heerlijk rustig, gelegen op een berg, uitzicht over een prachtig landschap! Maar 50 min. van Milaan. In Serrezano is niet echt Toerisme te vinden, het is écht een italiaans stadje. Het hotel is mooi en schoon, zwembad is prachtig, kamers zijn mooi en netjes en de douche is super luxe.

Het ontbijt is nietb bijzonder, maar dat maakt het diner absoluut goed! Eigenaren spreken geen Engels maar doen heel erg hun best om toch te kunnen communiceren en zijn ontzettend vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Absolute aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2014

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agriturismo Montegualdone in Sarezzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agriturismo Montegualdone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.