Reviews over Rossa

Heel goed

Aad de Bruijn,
    10-7-2016

Wij zijn in juni 5 dagen bij Foresteria geweest en wij hebben het heel goed naar ons zin gehad. Het is een prettige accommodatie met een fijne eigenaar en goed personeel. Ook het ontbijt en het avondeten is aanbevelenswaardig. Foresteria ligt afgelegen in een bergachtige omgeving. Het is er dan ook heel rustig. Maar wel heel prettig.

Ideale uitvalsbasis in gezellig familiehotel

Bart en Anne-Mie Vallaeys,
    17-8-2014

Wij hebben heerlijk genoten van Foresteria als goede uitvalsbasis voor een actieve vakantie in de bergen. Goede service met behulpzame uitbater en personeel. Mooie wandelsuggesties en goede kaarten. Onze kamer met uitzicht op bergen en rivier (niet alle kamers). Half pension goede formule met Italiaans-Belgische keuken (wel weinig/geen groenten). Correcte prijs/kwaliteit. Met terras en café goede ontspanningsmogelijkheden na actieve daguitstappen (o.a. ook dagje Turijn en dagje Milaan mogelijk).

wandelvakantie

Van Hoolst Koen,
    13-7-2014

Verbleven net(juli 2014) in foresteria Valsesia en waren tevreden over ons verblijf. Het onthaal was ok, bediening in restaurant was heel goed. Het eten was lekker en gevarieerd. De kamers vonden we minder goed daar we geen uitzicht hadden op de mooie omgeving (enkel dakramen). Ook lag onze kamer net boven eetzaal wat 's avonds storend was wanneer ze alles opruimden (stoelen en tafels verplaatsen enz.) we konden ook vrij gebruik maken van sauna en stoombad, dit was minder goed onderhouden en werd precies niet veel gekuist. We hebben er prachtige wandelingen kunnen maken en kregen hier goede info over.

very nice hotel, in a quiet area,

Herman,
    25-6-2013

- friendly and helpfull staff

- restaurant : good

- helpful tips from the owner to visit the region

- a paradise for hikers

- quality / price hard to beat

- animal friendly

De berggeitjes 5 topdagen achter de rug!

Catherine Stevens,
    6-5-2013

Dankzij Diederik en zijn team hebben wij een super verblijf achter de rug. De streek is prachtig, idyllische plekjes. Het hotel is proper en het comfort voldoet aan de verwachtingen. Het personeel doet hun uiterste best, Belgische biertjes smaken ook in Italië. Een saunake, aansluitend plonske in de rivier na een bergtocht: zaaaaaaaalig! Nog bedankt voor de ontvangst! Volledig zen terug thuis gekomen.