Bed and Breakfast I Castagnoni

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
Bed and Breakfast I Castagnoni

We hebben een aantal aanbieders voor I Castagnoni voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast I Castagnoni in het Nederlands

Het mooiste plek op aarde

paola kisner
13-9-2011

Nog nooit zijn we in 3 jaar tijd 10 keer weer teruggegaan naar dezelfde plek. Hier wel. Adembenedend mooi ex klooster - patriciers familiehuis, luxe kamers sommige met fresco's, waanzinnig mooie 18 eeuwse tuin, droomtuin, mooie zwembad, stijlvolle eigenaren (welgestelde Milanezen die weten wat voor gastvrijheid men verwacht). Eigen wijn wordt ook daar geproduceerd. Het huis is ingericht met antiek uit familiebezit. Vraag om de navigateicoordinaten om goed aan te komen, Is middein de heuvels, in een glooiend landschap met dorpjes en kastelen. Ongeveer 10 minuten rijden naar Casale Monferrato,aardig stadje. Eten doe je bij diverse restaurants op het platteland in de buurt, allemaal slow food, authentiek en TOP.Vraag naar La ca di Funs, Terre Rosse enz, de eigenaren helpen je graag op weg. Meer dan top dus. NB We zijn er inmiddels in ELK seizoen geweest, altijd een voorrecht om daar te zijn

Gereisd Met partner in januari 2011

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast I Castagnoni in Rosignano Monferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast I Castagnoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.