Camping Bellavita **

Weer vandaag2°-3°

20 reviews over Camping Bellavita in het Nederlands

Hele fijne camping

Jos ten Dam, 26-12-2017

Camping Bellavita is een prima camping om met je gezin naar toe te gaan. Je mag je eigen plek kiezen en hebt ook veel ruimte. Er is een mooi zwembad aanwezig en in de omgeving zijn voldoende goede eetgelegenheden. De camping ligt in een mooi gebied en de eigenaar Maurizio is gastvrij en altijd bereid je te helpen of advies te geven.

Gastvrij, rustige camping midden in de natuur!

Eveline, 22-12-2017

Gezellige, gastvrije camping midden in de natuur. Herten lopen vlak langs de camping. Je kan zelf een mooie plek kiezen, in de schaduw of liever in de zon naar eigen wens. Ideaal voor de kinderen die graag in de natuur zijn met takken spelen en hagedisjes en sprinkhanen willen spotten. Overzichtelijk, kleinschalig, heerlijk zwembad met voldoende zit en lig mogelijkheden. De ruimte met extra's zoals wasmachine, afdruiprekken, waterkoker, telefoonopladers, magnetron is super handig. Camping eigenaar weet veel van de omgeving en staat altijd voor je klaar bij vragen of regelt graag ontbijt of evt. pizza in de avond. De openbare BBQ hut is een gezellige plek die vrij te gebruiken is. De omgeving is prachtig! Het gebied is ideaal voor wandelaars en heeft gezellige plaatsjes en mooie bezienswaardigheden. De zee zit op ca. een uur rijden vd camping. De camping heeft enkele sta- toiletten maar ook gewone toiletten. We hebben een geweldige vakantie gehad!

Prachtig gelegen, gastvrije campingeigenaar

Beijert en Soeparman, 18-12-2017

Heerlijk om zelf je plek uit te kiezen, elke morgen werden de broodjes gebracht, eigenaar was zeer gastvrij

Heerlijk met je voeten in het gras

Marion, 16-12-2017

Heerlijk verblijf op een griit grasveld. Zelf plekken uitzoeken. Rustig gelegen, zwembadje en mooie omgeving!

De camping was ideaal voor ons.

Ulrike Rossel, 15-12-2017

Prima plek in het gras, mooie omgeving, rustig. Goede broodjes service.

Voor herhaling vatbaar

Guido, 15-12-2017

Een kleinschalige camping met gras, en zwembad. Een beheerder die er alles aan doet het naar de zin te maken. Een prachtige omgeving waar veel te beleven is, een feest ook voor de innerlijke mens (:>).

Wij reisden met kleine caravan. De kritiekpunten van het sanitair nemen wij op de koop toe. Het blijft tenslotte kamperen.

Heerlijke plek!

Jorien, 15-12-2017

Heerlijke rustige camping met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een ontspannen vakantie!

Heerlijke en gastvrije camping

Hans Flapper, 1-10-2017

Na 12 jaar opnieuw deze camping bezocht. Wij werden direct herkend. Hier ben je geen nummer maar een gewaardeerde gast. Kenmerken: gastvrijheid, natuur, cultuur (oude steden, dorpen, fresco's) goede restaurants in de omgeving. Italië gevoel.

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Koelewijn, 20-8-2017

Wij hadden een heerlijk relaxte vakantie op deze fijne camping. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden waar de campingeigenaar je met plezier over informeert. Werkelijk niets is hem teveel. Onze kinderen van 8 en 10 vonden het heerlijk in het zwembad en wij hebben zelf ook verschillende keren lekker rustig gelegen op het zonneterras. De camping is niet groot en daardoor lekker overzichtelijk, ook voor jongere kinderen. Het sanitair is eenvoudig, warm water is niet altijd warm en soms moet je wachten op de douche, wij namen het voor lief.

Mooi gelegen, rustige camping.

fam. van Zantvoort, 12-10-2016

Fijn grasveld, waar je kunt gaan staan waar je wilt. Wij hadden veel ruimte om ons heen en werden 's avonds aangenaam verrast door "dansende" vuurvliegjes op de helling tussen de bomen. Een prachtig gezicht. Op het andere deel van de camping zijn de vaste plaatsen. Dit is een groot contrast met het vrije kampeergedeelte en is goed gescheiden van elkaar. Er is een fijn zwembad wat tussen de middag gesloten is. De afwasruimte is ruim en netjes, met koelkast, magnetron en veel informatie over de omgeving. Ook is er extra meubilair beschikbaar zoals tafels en stoelen en een overdekte bbq plaats met picknicktafel. Het sanitair is wat mager in aantal en wordt iedere ochtend schoongemaakt. De douche was of heet of koud, maar dan wel weer met een flinke straal.

De eigenaar doet erg zijn best om het je naar de zin te maken en je voelt je hier echt welkom. Er is uitgebreide informatie te krijgen over wat de omgeving te bieden heeft en dat is zeer divers, zowel qua cultuur als natuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bellavita in Roccaforte Mondovì, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bellavita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bellavita scoort een 7.99 uit 10 op basis van 21 reviews.