Vakantiehuis Villa Edera

2 reviews over Vakantiehuis Villa Edera in het Nederlands

prachtig

bijlsma
7-5-2011

een mooi verzorgd vakantiehuis,alles begane grond,was ideaal voor onze kinderen,ze konden ook rustig buiten spelen doordat de tuin is omheind.

heerlijke vakantie gehad in een rustig italiaans dorp,met leuke uitstapjes dichtbij.

zeer verzorgd en net vakantiehuis

bijlsma
27-3-2011

vriendelijk authentiek italiaans dorpje,prachtige natuur,rustgevende omgeving.

huisje zeer kindvriendelijk,alles begane grond en tuin is omheind,de kinderen konden heerlijk buitenspelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Edera in Premeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Edera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Edera scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.