ItaliëPiemontPragelatoHotels PragelatoHotel Club Med Pragelato Vialattea

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Club Med Pragelato Vialattea

• 9Fam. Keuppens19-07-2018

Zeker aan te raden

Aankomst en vertrek vielen samen en was dus redelijk chaotisch. Kamers zijn echt tof; geen hotelstijl maar allemaal kleine chalets.Eten is hier voortreffelijk en hebben we nog nergens anders op dit niveau gezien. Skilessen en begeleidingen iets beter (we skieden in laatste week van het skiseizoen en monitors hadden duidelijk zin neigen plezier). Minpuntje; avond voor afreis was er "fin de saison" party die heel laat en luid doorging...niet ideaal als je om 6u 's morgens wil terugrijden. Al bij al een topvakantie en echte aanrader.

• 9Arno Kooij14-01-2018

Echt fantastische locatie met geweldig eten!

Locatie perfect, service top, eten het beste ooit!

• 10Veerle17-08-2016

Actieve bergvakantie

Hier de eerste week van juli een week verbleven met onze 3 kindjes.

Heel mooi clubdorp. We logeerden in een heel mooie familie accommodatie (een kinderkamer, een ouderkamer, een keukentje en een badkamer). We waren zeer tevreden over de Petit Club. Onze tweeling had het er duidelijk naar hun zin. Onze oudste is af en toe ook naar de miniclub geweest, maar ze miste wat Nederlandstalige vriendjes. Zij is dan regelmatig met ons gaan mee wandelen. Het hotel ligt in een heel mooie vallei. en als je niet met de begeleide wandelingen meegaat, maar er alleen op uit trekt kom je bijna niemand tegen. het is heel rustig op de wandelpaden. Er is wel maar 1 stoeltjes lift die je naar boven/beneden brengt (inbegrepen in de All in)

Leuk buitenbad en binnenzwembad. Zeer goed eten!

1 puntje dat we wat gek vonden: er was geen witte avond, zelfs geen witte dress code. iets wat je toch wat verwacht in een club med dorp.

• 9De jong01-05-2016

Top locatie voor de perfecte ski vakantie

Wat hebben wij genote! heerlijk en comfortabele kamers met goed eten dit is een echte aanrader. De kinderen kregen zelfs een Nederlands sprekende juf mee tijdens het skiën. Je skiet zo de club weer in als er voldoende sneeuw ligt. Het enige min puntje is het vertrek je begint met z'n alle bij de gondel en dat duurt dan ook even voordat je boven bent.

• 10Véro & Billy06-04-2015

Great holiday!!!!

We have spend our ski holiday at Club Med Pragelato (April 2015) It was GREAT! The facilities were perfect: nice village, clean and luxury chalets and above all a superb staff. Eric, chef de village, does a great job together with his staff ! I never experienced such a perfect holiday! Everything was done in order to make our holiday perfect and relaxed. Lots of nice food, lots of good drinks, appetizers as much as you want, funny shows, perfect mini club and taking care of the kids in a most nicest way! Really, if you need to have a good holiday go to Club Med Pragelato! A special thanks to the funny crazy ambiance maker DJ Gautier, the friendly and kids minded Thijemen and his team, the nice bar tender Maxime and his colleagues, the best chef d'ambience Gianfranco, the enlighting Charles, the caring nurse Aurélie, the never ending chef de village Eric. In fact thanks to the whole great staff of Club Med Pragelato! Billy, Véro, Caroline, Marissa, Leslie, Gloria and Liz

• 9Marc21-07-2014

Pragelato

Il y a une très bonne ambiance dans le village les GO et les guides sont toujours partant pour faire les activités. Les lits sont confortables,les chambres sont toujours propres , la nourriture est excellente les cuisiniers sont très fort pour le poisson un peu moins pour la viande. Les enfants et les ados ne veulent plus repartir. De plus les chambres adaptés pour les personnes handicapés. Le terrain de foot ressemble à un champ de patate mais avec des cailloux. le plus important c'est que vous vous amusiez

• 9Barbara27-03-2014

Geweldig, genieten en top!

Club Med Pragelato is in 1 woord fantastisch! Goede en ruime accommodatie, dagelijkse schoonmaak van de accommodatie en een eigen skibox en kast voor je winterjas. Het skigebied is mooi, maar terug in het clubdorp is ook 1 groot feest. Het specialiteitenrestaurant is zeker een bezoek waard, maar het 'gewone' restaurant en de Trattoria doen hier zeker niet voor onder. Leuk om na een dag in de sneeuw (waarbij Club Med ook nog op de berg 2 restaurants heeft waar je gebruik van kunt maken) met de mensen uit je skiles nog een hapje en drankje te drinken onder het genot van lekkere muziek. Echt een aanrader, volgend jaar gaan we weer!

• 7ольга30-12-2013

Плохое место для маленьких детей

Осталась очень плохого мнения об организации работы с маленькими детьми. Персонал непрофессиональный, в основном молодые девочки лет 20. 6 человек персонала на 40 детей. Дети плачут, ходят обкаканые и обсиканые. Особенно тяжело детям в возрасте до 4 лет и тем кто не говорит по французски, английски и итальянски, так как русскоговорящего персонала почти нет. Из-за непрофессионализма и недостатка работников, стоял страшный бардак в комнатах для детей, невозможно было найти лыжи, куртки и шапочки. Очень рекомендую не отдавать маленьких детей в детские комнаты.

• 8MertensCarole13-04-2013

nourriture

situation très bonne par rapport au départ pour le ski. La nourriture n'est pas au top...très peu de légumes,pas bcp de choix...pain du petit dej pas bon. Les chambres sont parfaites décorées avec bcp de gout...légère odeur d'égout à l'extérieur et pommeau de douche qui ne tenait pas dans son support. à part les repas tout était parfait...un plus les restos en altitude!!!!

• 9Linda10-01-2013

Wij komen hier zeker terug!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in Club Med Pragelato! Wij hadden nog nooit in Italië geskied, en dit is echt een aanrader! De sfeer maar zeker ook het eten!! De ligging van de chaletkamers brengt je meteen in een klein dorp (ipv in een hotel te zitten, wat wij hiervoor altijd deden). De kamers redelijk simpel ingericht, maar echt prima. Schitterend skigebied en je kunt terug skiën naar Club Med. (Vanuit Club Med ga je met de gondel omhoog) Helemaal top! Het dorpje Pragelato heeft niet veel te bieden, wel zijn we een keer naar Sestriere geweest (15 min met de taxi). Vergeet je moonboots niet, deze heb je hier echt nodig!

Hotel Club Med Pragelato Vialattea info

• Animatie programmaAanwezig