Vakantiehuis Casa Anna

0Tonen op kaart

9 Reviews over Casa Anna

• 8Wim en Silvia05-09-2015

Mooie plek in Italië

Casa Anna is een zeer compleet huis in mooie omgeving. Zeer rustig dorp omgeven door vele wijngaarden. Leuke dorpjes in de omgeving bezocht. Gastvrije ontvangst door Loes met vele tips in de omgeving en perfecte afhandeling vanaf boeken vakantie tot aan vertrek door eigenaresse Anna. Zeer vriendelijk.

• 9Monique en Peter04-11-2012

Prachtige plek, midden in de Piemonte.

De ontvangst was zeer vriendelijk en compleet. De eigenaren stellen alles in het werk om je thuis te laten voelen en de omgeving goed te leren kennen. Een rustige plek met voldoende mogelijkheden om de omgeving te ontdekken (steden, cultuur, wijn, winkelen en wandelen). Het huis is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. De tuin biedt voldoende plek voor schaduw en zonaanbidders. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog een keer terug. Familie janssen (twee jongens in de leeftijd van 9 en 11)

• 9Arie en Marguerite13-06-2012

Mooi uitzicht en heerlijk rustig

Was een heerlijke week. De dag na aankomst een wat koele dag, maar daarna warm voorrjaarsweer. Een fantastisch huis met alle comfort, heerlijk terras met veel privacy en genieten van de rust en de natuur. Een huis met sfeer, mooie kamers. grote slaapkamers en 2 luxe badkamers. Voor z'n tweeën zelfs een beetje groot, maar daardoor ook weer een sfeer met veel ruimte. De keuken is compleet ingericht, met alle luxe voor de kookliefhebber. Het huis kan nog wat kil zijn, maar wordt goed opgelost door de aanwezigheid van een extra kacheltje. De Piémonte is prachtig, weinig toerisme, vriendelijke mensen, pittoreske dorpjes, marktjes. Overal prima restaurantjes. Heerlijke plaatselijke wijnen. Uitstapjes gemaakt naar Genua, Turijn, Asti, wijnboer, gewandeld (de groene bordjesroute die vanuit het dorp begint. Totaal 14 km.) Wel klimmen en dalen, maar goed te doen. Kortom, Casa Anna is een heerlijk vakantieadres., waar we graag nog een keer naar terugkomen..

• 9Nicole11-05-2011

Geweldig huis in het prachtige Piemonte!

Wij zijn in de meivakantie met onze kinderen van 4 en 6 in Casa Anna geweest. Het was echt heeerlijk!! Het huis is mooi ingericht en is van alle gemakken voorzien. De keuken is top! Mooie badkamers (enorme douche!!), ruime slaapkamers en het voelde telkens weer als een soort thuis als we weg weggeweest waren. Veel speelruime voor de kinderen op de binnenplaats met de hagedisjes en de steentjes. 's ochtends lekker buiten ontbijten, in de zon op de ligstoelen en eten onder de enorme kiwi boom/afdak! Kortom: GAAN!!! En Piemonte is zo mooi!! Ook leuke uitstapjes: Turijn (met de metro), Moncalvo, wijnboederij La Canova, grote outlet, pizza eten in Tonco :-)

• 9Carla & Roelof23-11-2010

Casa Anna è fantastico !!!

Casa Anna is een geweldige stek om te genieten van rust en ruimte. In mei hebben we een week met vrienden hier doorgebracht. Dit is ons zo goed bevallen dat we dachten: we gaan in aug./sept. nog eens 2 weken. Dit ruime bijna authentiek vakantiehuis ligt in een streek waar de toerist nog niet massaal aanwezig is en waar de wijnboeren graag op klantvriendelijke wijze mooie wijnen tegen aantrekkelijke prijzen aan jou willen verkopen. De eigenaren Ank en Jack zijn gastvrij en zeer hulpvaardig. Vanuit Ponzano zijn leuke bestemmingen op acceptabele afstand bereikbaar. Zo hebben we o.a. Orta S'Giulio, Omegna (Alessi-fabriek !), Turijn (gezellige stad), Barolo-streek, Asti (wijnfeest), Vezzolano (abdij) en Vercelli (rijstvelden Po-vlakte) bezocht. De restaurants waar we gegeten hebben hadden een goede prijs-kwaliteit verhouding. Invloed Slow-food beweging 'proef' je bijv. in Alba. Kortom: voor diegene die geen alledaagse vakantiebestemming zoekt een echte aanrader.

• 9Jacquelien Kroon20-09-2010

Fantastisch huis in een hele mooie omgeving

Drie zalige weken in juli 2010 in Casa Anna doorgebracht. Het huis is zeer luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. De eigenaren zijn heel gezellig en zeer behulpzaam. Alles was perfect geregeld. De omgeving is ontzettend mooi en er is veel te zien. Een echte aanrader!

• 9Fam. van der Graaff08-08-2010

Fantastich luxe huis is verassende omgeving

Dit jaar in de meivakantie een weekje naar Italie gegaan. Wij hebben een week in dit huis doorgebracht. Op de heenweg hadden wij moeite om het huis te vinden. De (Nederlandse) eigenaren zijn ons toen tegemoetgereden. Super ! Het huis is ruim opgezet en beschikt over alle comfort. Wij hebben vooral genoten van de luxe keuken. Alhoewel je in de omgeving zeer goed (en betaalbaar) kan eten hebben wij vaak zelf gekookt (ook in verband met drie jonge kinderen). De grote oven is uitstekend geschikt voor het maken van pizza's en cakejes met de kinderen. Buiten een gesloten binnenplaats waar het voor de kleintjes heerlijk spelen is. Ook met regen konden wij lang buiten blijven zitten in de patio genieten van de wijn uit de streek en de heerlijke stilte. De omgeving kent vele leuke plaatsjes. Wel werkte het weer een beetje tegen .....

• 9Hans en Marijke02-08-2010

Ruim, mooi ingericht luxe huis op mooie plek

2 weken Ponzano vlogen voorbij. We hebben veel gezien en kwamen altijd weer “thuis” in Casa Anna. Het huis is met respect voor de huurder ingericht. Het huis ligt mooi in een dorp met veel privacy. Vanuit de tuin is er een prachtig vergezicht. In de omgeving veel wijnbouw. Turijn is met een uurtje per auto goed te bereiken en is een veelzijdige schone stad. Hans en Marijke

• 9Henk en Mirjam05-07-2010

prachtige plek

Fraai gerestaureerd huis in klein, rustig, dorpje. In 2009 sanitair, vloeren, muren, plafonds prima in orde gemaakt. Ruime woonkamer, eetkeuken, goed ingerichte keuken (fijn fornuis), 3 slaapkamers, 2 badkamers. Buiten eten met mooi uitzicht op heuvels met Moncalvo (leuk dorp met voorzieningen). Bij warm weer: koel in huis, voldoende gelegenheid om te zonnen en om in de schaduw te zitten. Tot 7 personen geschikt, voor 2 personen ook heel prettig en ruim. Lekker op 't platteland, op een "heilige" berg. Steden als Turijn, Alba, Vercelli, wijngebieden van Barolo in de buurt. Fijne verhuurders, Nederlanders.

Vakantiehuis Casa Anna info

Veilig betalen met