Pianezza

We hebben een aantal aanbieders voor Pianezza voor je op een rij gezet:

vakantie Pianezza

We hebben een aantal aanbieders voor Pianezza voor je op een rij gezet:

Reviews over Pianezza

mooie camping, aan te raden bij bezoek Turijn

Chantal,
    7-8-2018

Vriendelijke mensen van de camping, is in eerste instantie een caravan/ camperstalling. Op het achterste gedeelte van het terrein is een groot grasveld met ongeveer 25 ruime plaatsen met ruim zicht. Geen last van Turijn, is ver genoeg, 10 minuten met de auto. Er staan 2 nood sanitair gebouwen, is netjes maar klein en warm. Nieuw gebouw is in aanbouw.Per nacht voor 4 personen en caravan is €26

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ideaal uitgangspunt

Jan van de Tonnekreek,
    18-9-2016

'Jonge' camping met enthousiaste leiding. Zeer behulpzaam. Is waarschijnlijk begonnen als stalling voor campers en caravans. Nu ook tientallen plekken voor passanten. Sanitair is in prima staat en schoon, maar betreft slechts 1 douche en 1 toilet voor de dames en hetzelfde voor de heren. Bij een volle camping (hoogseizoen) zou dit tot wachtrijen kunnen leiden. Eind juni gaf dit geen enkel probleem.

Prima uitgangspunt voor een bezoek aan Turijn (treinstation op enkele kilometers), binnen half uur sta je in Turijn. La Venaria Reale op enkele kilometers. Prachtig gezicht op de bergen.

Gereisd met partner in juni 2016