Bed & Breakfast Casa I Fortunelli

9.6FenomenaalScore uit 22 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 22 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

22 Reviews over Casa I Fortunelli

• 10Anke14-08-2017

Even helemaal tot rust komen

Een erg mooie plek tussen de bergen! Perfect om even een paar dagen tot rust te komen als je op doorreis of roadtrip bent. Erg goed en uitgebreid ontbijt, mooie en comfortabele kamer en een erg vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw! Zeker een aanrader!

• 10Robert14-08-2017

A lovely B&B with a personal touch

The hosts of the B&B are very kind, plus the food is very good.

• 9anja18-06-2017

superfijn

Mooie, schone en zeer gastvrije B&B.

• 10Karin van Ulft26-08-2016

Heerlijk tot rust komen

Frans en Francien zijn enorm gastvrij en zorgen dat je helemaal tot rust komt. De mooie omgeving en het heerlijke ontbijt zorgen hier ook zeker voor. De mogelijkheid om 's avonds aan te schuiven voor een bijzondere avondmaaltijd is echt een aanrader. Wij komen hier nu al een aantal jaren en verheugen ons iedere keer weer op het weerzien.

• 10Annemieke05-07-2016

Absolute aanrader, top locatie!

In een woord Grandioos:

Groots Rust vind je hier zeker Alert op iedere gast Niets is teveel Dagelijks wisselend menu Ideale plek Oprecht gastheerschap Oonvergetelijk Schone mooie kamers

• 10Ann-Marie Beks04-04-2016

Heerlijk!

Deze B&B ligt in een mooie streek. Je vindt er rust en stilte. Sien en Frans zijn heel gastvrij en geven goede tips over de omgeving. Je kan er lekker eten, Frans kookt geweldig met voornamelijk streekproducten . Het was een fantastische week!

• 9Ben Hulsbosch03-04-2016

Een week om duimen en vingers van af te likken!

We werden steeds verrast door de (h)eerlijke maaltijden van Frans. Verder zijn we een aantal keren terecht gekomen in leuke restaurantjes in de buurt tijdens onze uitstapjes. De uitstapjes brachten ons naar typische dorpjes in de buurt, maar ook naar de zee. Als we dan terug keerden, kwamen we steeds terecht in een oase van rust! In de onmiddellijke omgeving van de b&b hebben we een paar mooie wandelingen gemaakt. Francien en Frans hebben ons steeds goede tips gegeven. Soms waren de wandelingen wel pittig, maar dat lag eerder aan ons. Casa i fortunelli is een echte aanrader voor wie tot rust wil komen maar ook voor wie een mooie, onbekende streek wil ontdekken in het noorden van Italië!

• 10Linda27-08-2015

Heerlijk!

Heerlijk rustig gelegen B&B, schone en ruime kamers, mooie omgeving en de eigenaren Frans en Francien zijn hartelijke mensen die je graag tips en adviezen geven.

• 10Hilde vanhove28-07-2015

Buitengewone gastvrijheid

Casa I Fortunelli is prachtig gelegen op een berg, mooi uitzicht op de velden en bergen. Heerlijk rustig. Francien en Frans, de uitbaters ontvangen je alsof je familie bent, hartelijk en behulpzaam tot in de kleinste details. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Alles is zeer netjes, niks op aan te merken. Wij gaan zeker terug. En de kookkunst van Frans heeft daar zeker iets mee te maken :-)

• 9Erik Courant13-07-2015

Gastvrijheid en rust

Wat een warme gaatvrijheid ontvang je hier van Frans en Francien in een mooie en zeer rustige omgeving. Je kunt hier goed wandelen ( je komt niemand tegen!). s Avonds kun je meeeten, waarbij Frans een bovengemiddelde kok bljkt die heerlijke streekgerechten op tafel zet. De kamer die we hadden was prima. Ruim en lekkere bedden. Comfortabele badkamer. Goede wifi voor zn. Alles ademt sfeer, rust en gastvrijheid uit en de gastheer en vrouw weten een goede mix te vinden in afstand en behulpzaam zijn. Knap! Nb voor kinderen lijkt het me wat saai, maar als je even wil ontspannen en rust zoekt is dit het juiste adres. Vergeet nog het uitstekende ontbijt te noemen met uitzicht over de tuin en heuvels van Piemonte.

Bed & Breakfast Casa I Fortunelli info

Building information