Camping Verde Lago

ItaliëPiemontPettenasco

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Verde Lago voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 7 reviews

7.7GoedScore uit 7 reviews
  • 5.1Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

7 Reviews over Verde Lago

• 8Ina KB10-08-2021

Heerlijke plek aan lago di Orta

Op deze camping komen we al jaren, fantastisch lekkere plek. Sanitair is deels gedateerd en deels gerenoveerd, schoon en t wordt goed bijgehouden. enthousiaste beheerders die er alles aan doen om de bezoekers t naar de zin te maken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Sara naten20-07-2018

Never again

Very small campsite next to the road. You hear cars and trains all day long. Sanitary is old and worn. The campingspots are very small. It feels like you are having dinner with your neighbours. We left early because this is not a place where we wanted to spend our holiday. The owner made us pay €530 ( he kept our passpoorts) in total allthough we only stayed there one Night. Total ripoff!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6Fam. Ruiter31-01-2018

Mooie plek maar krap en slecht onderhouden

De camping is klein en overzichtelijk. Voor kleine kinderen erg veilig om te spelen omdat er geen auto's op het terrein mogen komen (behalve voor in en uitladen). Er is een leuk speeltoestel. De ligging aan het meer is prachtig. De stacaravan die wij gehuurd hadden was zeer gedateerd en ronduit smerig. Er zaten nog etensresten in de koelkast, de grond was zeer smerig en overal voelde het vies plakkerig. Er ontbrak veel keukengerei. De camping is erg krap, je staat bovenop elkaar. We hebben ons verbaasd over waar de eigenaar nog weer een tent of camperbusje tussen wist te zetten. Hierdoor weinig privacy. Campingeigenaren (vader en zoon) spreken geen engels, alleen de kleinzoon. De eigenaren kwamen stug op ons over. De oudere eigenaar kwam zich elke keer bemoeien met hoe we onze auto parkeerden op het parkeerterreintje. We hebben een leuke vakantie gehad maar komen hier niet meer terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Loïs16-08-2017

Fijne camping

Rustige kleinschalige camping. De ligging aan het privéstrandje was vooral fijn. De prijs vonden we wel wat aan de hoge kant maar is normaal voor deze streek. Personeel is vriendelijke en behulpzaam. Leuke familie die de camping beheerd. Kleinzoon spreekt Engels, de vader en opa niet. Sanitair was verouderd maar schoon.

• 9alessandra16-09-2014

Rilassante e romantico

Noi siamo stati parecchie volte al campeggio verde lago.. non per soggiornare ma abbiamo usufruito del ristorante pizzeria all interno del campeggio e delle aree adibite per prendere il sole.Troviamo sia un posto magico... praticamente ci siamo innamorati di quel pezzettino di terra infatti appena possiamo ci ritorniamo sempre volentieri. La pizza e' veramente buona e anche tutti gli altri piatti che abbiamo assaggiato sono ottimi... senza spendere prezzi esagerati. Il proprietario e la cameriera bionda occhi azzurri con noi sono stati sempre molto cordiali e simpatici... trovo sia un posto ideale per le famiglie ma anche per coppie.. e poi basta guardare il lago e trovi una serenita' incredibile!!! Noi lo consigliamo!!!

• 9Eetgelegenheden
  • 8irene28-02-2013

Prachtig aan het meer

Ligt direct aan het meer, je hoeft alleen maar door een poortje. Het prive-strandje heeft een badmeester. Ontvangst was wat koel, toen bleek dat we gereserveerd hadden was dat snel over. Plekken zijn wel krap, maar met veel schaduw. Eigenlijk net te vol, er zijn ook plekken dicht bij sanitair. Veel jaarlijks terugkomende bezoekers die elkaar kennen. Restaurant heeft heerlijke pizza's en cappuccino's voor goede prijs. Een paar oude speeltoestellen voor de kleintjes, tafeltennis en pooltafel aanwezig. Bij het strandje een duikplank. Het zand mag niet helemaal verbouwd worden met zandkastelen en water, waarschijnlijk omdat het opgespoten is? Broodjes te bestellen op de camping maar lopen naar het dorp (langs het water, leuke wandeling) voor veel lekkerdere broodjes in het kleine winkeltje. VVV in Pettenasco was erg behulpzaam!

• 8Michael13-08-2012

Heerlijke rustige en gemoedelijke camping

Camping Verde Lago is een heerlijk plekje op aarde. Rustig, gezellig, gastvrij en direct aan een klein zandstandje aan het Lago d' Orta.

Het zandstandje is in principe alleen voor de camping gasten. Ideale camping voor de vervente waterski/wakeboard liefhebber. De camping heeft een aantal boeien te huur voor je boot. Ieder jaar weer meer ski/wakeboard boten erbij.

Sinds dit jaar (2012) een (kleine) pizzeria op de camping.

Al met al een geweldige plek!

• 9Eetgelegenheden

Camping Verde Lago info