Appartement Madonna della Neve

Appartement
Appartement Madonna della Neve
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Madonna della Neve voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Madonna della Neve in het Nederlands

leuk hotel in een prachtige, rustige omgeving

annemie_maes
15-9-2013

Het hotel is wat hoog gelegen, het meer van Orta kan je een beetje zien, buiten het hotel is er niets van horeca aanwezig, wel heel stil en kalm.De eigenares spreekt engels en het ontbijt en het diner waren zeer gd.

De kamers in het hotel zijn wat verouderd, de badkamer is aan een renovatie toe, mr alles is wel zeer netjes

Fantastische plek

Toon van den Boomen
10-9-2010

Schoon , goed restaurant en een prachtig ontbijt met alles erop en eraan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Madonna della Neve in Pettenasco , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Madonna della Neve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Madonna della Neve scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.